esioul skriver:
jeg har faktisk ikke undersøgt det så meget. Der er flere der har sagt, at de gerne vil give til puljen, men når jeg så fortæller hvad man skal igennem bliver de afskrækkede.
Jeg valgte at tage orlov fra uddannelsen på et halvt år, da jeg endte med at have fået en belastnings reaktion. Men nu er jeg tilbage og færdig lige om lidt. heldigvis.. Men hold da op man får nogle knubs på vejen. 

Jeg tror ikke det er så belastende for en der ikke er i behandling som for os andre at skulle igennem æu. Jeg har en veninde der har doneret flere gange, da hun ikke selv skulle bruge sine æg, da hun mistede sin livmoder under fødslen af sin søn, og derfor ønskede at hjælpe andre når nu det ikke kunne blive egne børn og hun har slet ikke synes det var slemt. Så vi er måske ikke de rigtige til at fortælle om hvordan det foregår
der ud over vil det ikke nødvendigvis være deres æg du skal bruge, hvis l ikke ønsker det, men du kommer foran i køen, hvis du kan byde ind med æg. Så det ville da være fantastisk hvis det kunne lade sig gøre!
Pyt med at du skulle udsætte noget, det betyder intet i det store spil og slet ikke i forhold til hvad det formentlig har givet dig at få noget ro.
Jeg ønsker jer alt det bedste! Kram
Anmeld
Citér