Det er hvis længe siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2017

tarkoflen

esioul skriver:

jeg har faktisk ikke undersøgt det så meget. Der er flere der har sagt, at de gerne vil give til puljen, men når jeg så fortæller hvad man skal igennem bliver de afskrækkede. 

Jeg valgte at tage orlov fra uddannelsen på et halvt år, da jeg endte med at have fået en belastnings reaktion. Men nu er jeg tilbage og færdig lige om lidt. heldigvis.. Men hold da op man får nogle knubs på vejen. 

Jeg tror ikke det er så belastende for en der ikke er i behandling som for os andre at skulle igennem æu. Jeg har en veninde der har doneret flere gange, da hun ikke selv skulle bruge sine æg, da hun mistede sin livmoder under fødslen af sin søn, og derfor ønskede at hjælpe andre når nu det ikke kunne blive egne børn og hun har slet ikke synes det var slemt. Så vi er måske ikke de rigtige til at fortælle om hvordan det foregår  

der ud over vil det ikke nødvendigvis være deres æg du skal bruge, hvis l ikke ønsker det, men du kommer foran i køen, hvis du kan byde ind med æg. Så det ville da være fantastisk hvis det kunne lade sig gøre! 

Pyt med at du skulle udsætte noget, det betyder intet i det store spil og slet ikke i forhold til hvad det formentlig har givet dig at få noget ro. 

Jeg ønsker jer alt det bedste! Kram

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2017

grinny

esioul skriver:

Tak for din besked 

Har helt dårlig samvittighed over jeg ikke har fået kommenteret på dine opslag herinde, men du kender jo sikkert selv til hvordan man kan være fyldt op af sit eget 

Håber det går godt hos jer og at lillepigen trives

Du skal slet ikke have det dårligt for jeg ved selv hvordan jeg var efter vi mistede Isaac. Når man kæmper er andres børn ikke så vigtige 

Anmeld Citér

12. maj 2017

Putomanen

esioul skriver:

Ja jeg synes godt nok også det er en urimelig hård kamp. Men har nok bare efterhånden accepteret det. 

Men ja, der har været mange bump på vejen og havde aldrig regnet med at jeg ville gå i overgangsalderen inden jeg rundede 30 :O

Det er virkelig uretfærdigt! Men det ændrer desværre ikke på, at det er den situation man står i, og at man er nødt til at takle den på den bedste måde for os selv. Det lyder som om du har taget tid til dig selv 

Det er også tidligt at du er gået i overgangsalderen. Det ville man først forvente om 20 års tid 

Anmeld Citér

12. maj 2017

esioul

Putomanen skriver:

Det er virkelig uretfærdigt! Men det ændrer desværre ikke på, at det er den situation man står i, og at man er nødt til at takle den på den bedste måde for os selv. Det lyder som om du har taget tid til dig selv 

Det er også tidligt at du er gået i overgangsalderen. Det ville man først forvente om 20 års tid 

Ja helt vildt. Og ingen andre i min familie har oplevet det. Men man havner lidt i en krise, når man skal forholde sig til det så tidligt. 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Putomanen

esioul skriver:

Ja helt vildt. Og ingen andre i min familie har oplevet det. Men man havner lidt i en krise, når man skal forholde sig til det så tidligt. 

Ja, det kan jeg forestille mig.

Generelt havner man lidt i en krise, når det ikke lykkes at få børn naturligt og det tager lang tid. Så er det ikke nemt at få el ekstra problem oveni 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Stivdie

esioul skriver:

Jeg har skrevet herinde... Der er sket så meget. 

Efter flere års fertilitetsbehandlinger, fjernelse af æggeleder, spontan abort, missed abortion og meget tidelig overgangsalder måtte jeg trække stikket ud og tænke på mig selv. 

Vi har holdt pause meget længe og jeg NYDER det. Inden længe er vores hus færdigbygget og jeg er færdiguddannet i næste måned. Så lidt godt sker der da.

Derudover har vi taget et stort skridt. Jeg har kontaktet fertilitetsklinikken, med henblik på behandling med donoræg. De har allerede indkaldt os til om en uge. 

Jeg er sikker på 2017 er mit år - ihvertfald med hus og uddannelse. Så skal det andet nok komme. 

Smukke dig, det KOMMER til at lykkes! Det er jeg sikker på helt ind i min kerne! For jeg skal hækle små køer og elefanter og ugler og sende til Jeres fine nye hus, så der kan være lidt til værelse eller barnevogn (og selvfølgelig også til din store firbenede pige). 

Jeres kamp har på ingen måde været fair eller menneskelig, og jeg har så stor respekt og beundring for, at I kan finde viljestyrken til at fortsætte med alt det, I har været igennem! Jeg tænker tit på dig selvom jeg måske ikke lader høre fra mig, det skal du vide. Og har du behov for at læsse af eller bare dele tanker - om alt mellem himmel og jord - så ved du, hvor du skal skrive! 

Anmeld Citér

13. maj 2017

esioul

Stivdie skriver:

Smukke dig, det KOMMER til at lykkes! Det er jeg sikker på helt ind i min kerne! For jeg skal hækle små køer og elefanter og ugler og sende til Jeres fine nye hus, så der kan være lidt til værelse eller barnevogn (og selvfølgelig også til din store firbenede pige). 

Jeres kamp har på ingen måde været fair eller menneskelig, og jeg har så stor respekt og beundring for, at I kan finde viljestyrken til at fortsætte med alt det, I har været igennem! Jeg tænker tit på dig selvom jeg måske ikke lader høre fra mig, det skal du vide. Og har du behov for at læsse af eller bare dele tanker - om alt mellem himmel og jord - så ved du, hvor du skal skrive! 

Åhh hvor er du sød  Din besked betyder så meget 

Jeg følger bestemt også med hos sig, selvom jeg ikke lige er den bedste til at få skrevet 

Jeg ved heller ikke hvor vi finder styrken. Jeg tror på en eller anden måde vi bare overlever og prøve at værdsætte alle andre ting i livet. 

Jeg tror for alvor jeg er tudefærdig når jeg kommer ud fra min bachelor eksamen om en måned. Jeg havde ikke troet jeg kunne finde styrken til at færdiggøre uddannelsen oveni alt det andet, men nu er jeg snart i mål. 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Stivdie

esioul skriver:

Åhh hvor er du sød  Din besked betyder så meget 

Jeg følger bestemt også med hos sig, selvom jeg ikke lige er den bedste til at få skrevet 

Jeg ved heller ikke hvor vi finder styrken. Jeg tror på en eller anden måde vi bare overlever og prøve at værdsætte alle andre ting i livet. 

Jeg tror for alvor jeg er tudefærdig når jeg kommer ud fra min bachelor eksamen om en måned. Jeg havde ikke troet jeg kunne finde styrken til at færdiggøre uddannelsen oveni alt det andet, men nu er jeg snart i mål. 

Du er så sej! Jeg glæder mig til at skulle ønske dig kæmpe tillykke - både med eksamen og den dag I får nøglen til Jeres færdige hus!   Du har virkelig fortjent de gode ting! Det jeg har set af Jeres hus indtil nu ser sååå godt ud, der er virkelig plads til Jer som dem I er (med tossede og pladskrævende hobbies og det hele ), og jeg er sikker på I bliver rigtig lykkelige dér! 

Anmeld Citér

13. maj 2017

et-ønske

esioul skriver:

Efter flere års fertilitetsbehandlinger, fjernelse af æggeleder, spontan abort, missed abortion og meget tidelig overgangsalder måtte jeg trække stikket ud og tænke på mig selv. 

Vi har holdt pause meget længe og jeg NYDER det. Inden længe er vores hus færdigbygget og jeg er færdiguddannet i næste måned. Så lidt godt sker der da.

Derudover har vi taget et stort skridt. Jeg har kontaktet fertilitetsklinikken, med henblik på behandling med donoræg. De har allerede indkaldt os til om en uge. 

Jeg er sikker på 2017 er mit år - ihvertfald med hus og uddannelse. Så skal det andet nok komme. 

Hold nu op, sikke meget i har været igennem  har ofte tænkt på dig jeg er sikker på at 2017 er jeres år 

Anmeld Citér

5. juli 2017

esioul

esioul skriver:

Samtalen gik heldigvis godt og jeg gik derfra med endnu mere håb. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.