Det er hvis længe siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.516 visninger
34 svar
37 synes godt om
10. maj 2017

esioul

Jeg har skrevet herinde... Der er sket så meget. 

Efter flere års fertilitetsbehandlinger, fjernelse af æggeleder, spontan abort, missed abortion og meget tidelig overgangsalder måtte jeg trække stikket ud og tænke på mig selv. 

Vi har holdt pause meget længe og jeg NYDER det. Inden længe er vores hus færdigbygget og jeg er færdiguddannet i næste måned. Så lidt godt sker der da.

Derudover har vi taget et stort skridt. Jeg har kontaktet fertilitetsklinikken, med henblik på behandling med donoræg. De har allerede indkaldt os til om en uge. 

Jeg er sikker på 2017 er mit år - ihvertfald med hus og uddannelse. Så skal det andet nok komme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2017

Putomanen

Puha en omgang i har været gennem!

Jeg håber at donoræg bliver vejen frem for jer 

Anmeld Citér

10. maj 2017

esioul

Putomanen skriver:

Puha en omgang i har været gennem!

Jeg håber at donoræg bliver vejen frem for jer 

Ja jeg synes godt nok også det er en urimelig hård kamp. Men har nok bare efterhånden accepteret det. 

Men ja, der har været mange bump på vejen og havde aldrig regnet med at jeg ville gå i overgangsalderen inden jeg rundede 30 :O

Anmeld Citér

10. maj 2017

tarkoflen

Sikke da en omgang l har været igennem! 

Stort tillykke med hus og uddannelse, hvor er det sejt gået at l har klaret det samtidig med en opslidende behandlingsverden!

jeg håber sådan at vejen frem er donoræg og at l ikke skal vente i 100 år før l kan få et! 

Alt mulig held og lykke til jer

Anmeld Citér

11. maj 2017

esioul

Sikke da en omgang l har været igennem! 

Stort tillykke med hus og uddannelse, hvor er det sejt gået at l har klaret det samtidig med en opslidende behandlingsverden!