Det er hvis længe siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.516 visninger
34 svar
37 synes godt om
10. maj 2017

esioul

Jeg har skrevet herinde... Der er sket så meget. 

Efter flere års fertilitetsbehandlinger, fjernelse af æggeleder, spontan abort, missed abortion og meget tidelig overgangsalder måtte jeg trække stikket ud og tænke på mig selv. 

Vi har holdt pause meget længe og jeg NYDER det. Inden længe er vores hus færdigbygget og jeg er færdiguddannet i næste måned. Så lidt godt sker der da.

Derudover har vi taget et stort skridt. Jeg har kontaktet fertilitetsklinikken, med henblik på behandling med donoræg. De har allerede indkaldt os til om en uge. 

Jeg er sikker på 2017 er mit år - ihvertfald med hus og uddannelse. Så skal det andet nok komme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2017

Putomanen

Puha en omgang i har været gennem!

Jeg håber at donoræg bliver vejen frem for jer 

Anmeld Citér

10. maj 2017

esioul

Putomanen skriver:

Puha en omgang i har været gennem!

Jeg håber at donoræg bliver vejen frem for jer 

Ja jeg synes godt nok også det er en urimelig hård kamp. Men har nok bare efterhånden accepteret det. 

Men ja, der har været mange bump på vejen og havde aldrig regnet med at jeg ville gå i overgangsalderen inden jeg rundede 30 :O

Anmeld Citér

10. maj 2017

tarkoflen

Sikke da en omgang l har været igennem! 

Stort tillykke med hus og uddannelse, hvor er det sejt gået at l har klaret det samtidig med en opslidende behandlingsverden!

jeg håber sådan at vejen frem er donoræg og at l ikke skal vente i 100 år før l kan få et! 

Alt mulig held og lykke til jer

Anmeld Citér

11. maj 2017

esioul

Sikke da en omgang l har været igennem! 

Stort tillykke med hus og uddannelse, hvor er det sejt gået at l har klaret det samtidig med en opslidende behandlingsverden!

jeg håber sådan at vejen frem er donoræg og at l ikke skal vente i 100 år før l kan få et! 

Alt mulig held og lykke til jer

Ja det er godt nok noget der slider hårdt på både krop og psyke. 

Jeg er spændt på hvad de siger til samtalen og håber selvfølgelig heller ikke ventetiden er på over et år. Ellers må vi udtænke andre planer og tage til udlandet og blive behandlet 

Anmeld Citér

11. maj 2017

grinny

Jeg tænkte faktisk på dig den anden dag 

Følger jo med i huset på Instagram - glæder mig til at se det når det er færdigt! 

I har været så meget igennem og håber det snart er jeres tur til at blive forældre 

Anmeld Citér

11. maj 2017

esioul

grinny skriver:

Jeg tænkte faktisk på dig den anden dag 

Følger jo med i huset på Instagram - glæder mig til at se det når det er færdigt! 

I har været så meget igennem og håber det snart er jeres tur til at blive forældre 

Tak for din besked 

Har helt dårlig samvittighed over jeg ikke har fået kommenteret på dine opslag herinde, men du kender jo sikkert selv til hvordan man kan være fyldt op af sit eget 

Håber det går godt hos jer og at lillepigen trives

Anmeld Citér

11. maj 2017

tarkoflen

esioul skriver:

Ja det er godt nok noget der slider hårdt på både krop og psyke. 

Jeg er spændt på hvad de siger til samtalen og håber selvfølgelig heller ikke ventetiden er på over et år. Ellers må vi udtænke andre planer og tage til udlandet og blive behandlet 

Ja det gør det! Jeg håber l er kommet nogenlunde igennem det. 

Du har ikke mulighed for krydsdonation? For så går det jo noget hurtigere jeg håber l hurtigt kan få æg, så l kan komme videre. 

Kram

Anmeld Citér

11. maj 2017

esioul

tarkoflen skriver:

Ja det gør det! Jeg håber l er kommet nogenlunde igennem det. 

Du har ikke mulighed for krydsdonation? For så går det jo noget hurtigere jeg håber l hurtigt kan få æg, så l kan komme videre. 

Kram

jeg har faktisk ikke undersøgt det så meget. Der er flere der har sagt, at de gerne vil give til puljen, men når jeg så fortæller hvad man skal igennem bliver de afskrækkede. 

Jeg valgte at tage orlov fra uddannelsen på et halvt år, da jeg endte med at have fået en belastnings reaktion. Men nu er jeg tilbage og færdig lige om lidt. heldigvis.. Men hold da op man får nogle knubs på vejen. 

Anmeld Citér

11. maj 2017

BigHope13

Krydser fingre for at lykken snart tilsmiler jer, det ville være så dejlig en bonus oven i de andre skønne ting der venter jer her i 2017.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.