hhmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg for 3 måneder siden fødte ved kejsersnit.  Jeg blev samtidig steriliseret. Nu her de sidste 5 dage har jeg haft kvalme som da jeg var gravid. Men kan det overhovedet lade sig gøre at blive gravid når jeg blev steriliseret? Det var bare i dag at det undrede mig at jeh bliver ved med at have kvalme.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg for 3 måneder siden fødte ved kejsersnit.  Jeg blev samtidig steriliseret. Nu her de sidste 5 dage har jeg haft kvalme som da jeg var gravid. Men kan det overhovedet lade sig gøre at blive gravid når jeg blev steriliseret? Det var bare i dag at det undrede mig at jeh bliver ved med at have kvalme.

25 ud af 5000 steriliseringer virker ikke efter hensigten. Så jo det er en mulighed. Ta' en test så du kan være sikker.  

men kvalme betyder jo heldigvis ikke nødvendigvis graviditet. Jeg har ofte morgenkvalme og jeg er ihvertfald ikke gravid  

Anmeld Citér

9. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

25 ud af 5000 steriliseringer virker ikke efter hensigten. Så jo det er en mulighed. Ta' en test så du kan være sikker.  

men kvalme betyder jo heldigvis ikke nødvendigvis graviditet. Jeg har ofte morgenkvalme og jeg er ihvertfald ikke gravid  

Det er ikke kun om morgenen.  Det er stort set hele dagen i 5 dage nu.  Derfor jeg er begyndt at undre mig 

Anmeld Citér

9. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Det er ikke kun om morgenen.  Det er stort set hele dagen i 5 dage nu.  Derfor jeg er begyndt at undre mig 

Ta' en test. men tvivler stærkt på at du er gravid 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Ta' en test. men tvivler stærkt på at du er gravid 

Håber jeg så sandelig Heller ikke  

Anmeld Citér

10. maj 2017

Mom

Profilbillede for Mom

Da jeg blev steriliseret første gang var det med clips, og vupti et par måneder senere var jeg gravid. Spontan abort til følge. Derefter blev jeg steriliseret med afbrænding.

Anmeld Citér

10. maj 2017

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Da jeg blev steriliseret første gang var det med clips, og vupti et par måneder senere var jeg gravid. Spontan abort til følge. Derefter blev jeg steriliseret med afbrænding.

De har også sat clips på mig. Var de røget af eller havde de ikke fået lukket ordentligt så der stadig var passage. ? 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

De har også sat clips på mig. Var de røget af eller havde de ikke fået lukket ordentligt så der stadig var passage. ? 

Den ene var faldet af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.