Hejsa piger og drenge :-)
Jeg står og har det helt forfærdeligt.
Jeg opdagede til jul at min visdomtand i overmunden er flækket
jeg begyndte så småt at få smerter, men. Ikke noget som smertestillende ikke kunne tage.. Jeg har ikke været ved tandlægen da jeg simpelthen ikke har råd til at smide 2-3000,- til at få den ud
Jeg har både søgt ved kommune og spurgt familie medlemmer om hjælp, men desværre
Nu er så problemet at jeg konstant har smerter og de er begyndt at gå op i selve kindbenet OG underkæben og der er begyndt at komme nogle knasenne lyde som jeg kan mærke som bobler i kinden. Jeg er ikke hævet og har ikke feber heldigvis! Men smerten er forfærdelig og vil så gerne have den ud!
Jeg er ung førtidspensionist og har derfor ikke mulighed for at låne af banken og slet ikke til at tage penge ud af min månedlige rådhedsbeløb. Kommunen har afvist da de jo kun regner husleje vand og varme sammen, men ikke alt andet som forsikringer, mad, afvikling af gæld osv osv. De mener jeg har råd fordi efter jeg har betalt alt husleje vand og varme så har jeg 4000,- tilbage hvilket sagtens kan bruges. Ja det kan det hvis ikke jeg havde andre ting at betale.og overleve for den sags skyld.
Hvad andre muligheder har jeg? Tanden skal ud, og det bliver kun værre og værre for hver dag
Anyone?
Anmeld
Citér