Hej
Der er så mange der spørger indtil det med bleer så tænkte jeg ville dele hvad jeg gjorde.
O viste ingen tegn som 3.5 år på at være klar, han var hel ligeglad med hvad der forgik dernede, men i og med vi bor hvor vi bor så skal de være ble fri som 4 årig når de starter i skole, måtte vi igang. inden vi gik igang forberedte jeg O med at nu var det sidste ble og han var med til at smide plastikken fra pakken ud og vi læste Totte bogen omkring potten, kan selfølgelig ikke huske titlen nu 
vi startede mandag: af med bleen, alt blev gjort i bukserne, ingen problem, sætte ud på toilettet og skifte tøj med positiv energi og masser af hyggesnak og smil - vigtigt det ikke gøre besværligt eller på nogen måde negativ, dag 1 er for at skabe fokus og sammenkobling
tirsdag, dag 2: O siger til halvdelen af gangene men når det ikke, igen det er helt okay, der er nu skabt en sammenkobling mellem toilet og det der sker dernede, igen er det vigtigt at være positiv, det kan ikke understreges nok.
onsdag, dag 3: O siger nu til alle gange og når det halvdelen af gangene, klistermærke hver gang han når det, vi hygger og læser bøger når det er nr 2 der laves.
torsdag, dag 4: O når det alle gangene minus 2
fredag dag 5: O har ingen uheld
lørdag dag 6: ingen uheld 
søndag d 7: så er det helt oversået, for nogen børn vil det tage længere tid og for andre kortere, jeg havde O hjemme og det anbefales absolut at gøre det i en ferie, så der kan være ro omkring det. husk altid at være positiv og hyggesnakke, uheldene er naturlige og må ikke gøres til noget skamfuldt eller negativt.