Hej alle
Jeg er ret ny i alt dette men er her på det sidste blevet helt vildt skruk! Og har ikke helt modet til at gå skridtet videre.
Min kæreste og jeg har lige overtaget hus (jeg er snart 24 og han er snart 29) vi vil begge gerne have børn på et tidspunkt. Begge hans søskende (lille og storesøster) har lige fået inden for et år, og jeg har en masse veninder og min egen søster som også er gravide pt.
Jeg er glade på deres vegne og glæder mig helt vildt. Men er også helt vildt jaloux på den gode måde. Jeg vil også helt vildt gerne.
Det er sådan så jeg flere gange ugentligt drømmer om det og har svært ved at tænke på andet. Selv oveni vores renoveringsprojekt.
Hver gang jeg kigger på ham ser jeg ham som den helt perfekte far og hver gang vi snakker om indretning eller noget omkring huset så starter vores sætning med "det kunne være fedt når vi får børn" eller "det er mest praktisk at gøre sådan mht børnene" og "så kan der være plads til børnene her"
Vi vil gerne have vores hus færdigt (skal have renoveret det først) vi er midt i det og han har også sagt at vi skal have børn når vi bliver færdige med huset men hvor er det da svært at vente når man er skruk nu ! LIGE NU
Han ved godt jeg er skruk og har ikke haft en direkte samtale med ham om jeg mon skal bestille en tid til at tage min spiral ud og tør ikke helt endnu at tage samtalen da vi står midt i det med huset -men vi er flyttet ind om 2 måneder. Så så stort er projektet ikke. Tror bare han er mest til at flytte ind og så tage projektet efterfølgende. Her er jeg også lidt at det tager noget tid at "lave barnet" og derefter haves der en vis leveringstid
og min krop skal også lige "forstå" at min spiral er væk. Men er bange for at skræmme ham. Kan jeg da ikke bare vente de par måneder med at indvie ham i mine drømme..
Havde i svært ved at tage samtalen? Eller ikke svært på den måde, men jeg er ret genert anlagt- ikke konfliktsky- men bange for et " nej og at han bliver presset og går fra mig" agtigt og er bange for at virke "overfusende " hvis han synes det er alt for tidligt eller sådan noget... Vi har det skide godt samme. Så det er ikke fordi jeg er nervøs for at gå fra hinanden på den måde men jeg elsker ham helt vildt så vil heller ikke ødelægge det.
Vi har været sammen i 1,5 år. Vi har det rigtig godt sammen og vi har hus, økonomi og er begge uddannet laboranter med et godt arbejde.
Hvordan startede i samtalen ud så det ikke blev sådan en hentydning som det er nu, i stedet for at få det sagt lige ud ?
Undskyld det blev langt men det fylder bare helt vildt 
Anmeld
Citér