Eksperthjælp: Ro på ....ting tager tid.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. maj 2017

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

Hej .. Skriver dette i håb om, der er nogen det har været igennem det samme og jeg kan høre hvad i muligvis har gjort for at komme over det.

I Januar gik jeg ned med stress og har været sygemeldt siden. Jeg har stadig mest dårlige dage. Sidste lørdag fandt jeg ud af jeg er gravid, og det var lidt med blandede følelser. Ikke fordi det ikke er et ønskebarn, det er "peanutten" helt sikkert men det er jo bare ikke det bedste tidspunkt. Har snakket med en terapeut men, det er bare ligesom om der ikke rigtig sker noget. Har rigtigt svært ved og se lyset og holde mig positivt, når man ikke rigtig føler det går fremad. Nu har jeg jo følelsen, at det skal gå fremad nu, for vil ikke udsætte min peanut for stress når den bare skal ligge og have det godt og vokse sig større??
Jeg føler selv jeg gør meget for at komme ovenpå, men frygten for at få det skidt, uro og tankemylder når jeg har været ude i mange timer, stopper mig også lidt og gør at jeg nok isolerer mig lidt hjemme.

Vil virkelig gerne ud af min boble og bare have det godt igen, så peanut ikke bliver udsat for min stress.. Håber der er nogen der kan relatere og måske komme med nogen fif...

Kærlighed Herfra

Anne-Mettes svar

Kæreste du.

Først et stort til lykke med at du er gravid.Nu er det sådan her i livet at vi bliver ikke budt mere end vi kan klare.Du skal nok stille og roligt komme af med din stress.Jo mere du slipper frygten og angsten samt alle negative tanker ,så vil det gå fremad stille og roligt.Find ud af hvordan du kan give dig selv egenomsorg hver dag.Meditation er en rigtig god måde.Køb en cd hvor der er en der guider dig ,så du slipper alle tanker og fyldes af indre ro.

Den lille du nu bære har valgt dig som mor ,så slap du helt af hvad det angår.Jo mere godt og positivt du kan gøre for dig selv og give dig selv ,jo bedre vil du få det.Livet er en rejse hvor vi hele tiden skal lærer noget nyt.Så se det som en gave ,at inden du bliver mor kan du nå at lære så meget om dig selv ,så den lille kommer til verden hos en afbalanceret mor - sikke en gave.

Husk de tre t'er TING TAGER TID samt TÆNK POSITIVT og ROS DIG SELV FOR HVERT LILLE FREMSKRIDT.

Tænk hvor godt du lærer dig selv at kende.

Gode tanker og kærlighed på din vej.

Kærligst Anne-Mette 

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+