Tøj til bebs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2017

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
tarkoflen skriver:

Jeg ville droppe alt der hedder undertrøjer og bluser, ting der skiller på midten er upraktisk, køb bodyer i stedt for, og flyverdragten kan jeg heller ikke rigtig se formålet med til et spædbarn. Køb en lækker ulddragt i stedet for, sådan en tyk lækker en i noget uldfleece. Vi havde en kørepose til autostolen, den var også fantastisk. 

Køb så meget som muligt i uld. Og lad være med at købe dig fattig inden baby kommer, butikkerne har også åbent når baby er kommet til verden det var nok det bedste råd jeg fik. Selvfølgelig skal du have tøj til baby, men de ting du ikke skal bruge lige efter fødslen vent med dem og se om det er noget du synes er nødvendigt. 

I forhold til hvor meget tøj, så synes jeg også det lyder af en del, det du har listet op, men hvis l feks ikke kan vaske når det passer jer, så er det ikke umiddelbart meget, en baby kan snildt komme igennem 3-4 sæt tøj på en dag, hvis man er rigtig uheldig. Man kan jo både få fornøjelsen af lort fra ende til anden eller et barn def gylper meget. 

Helt enig. Vores datter var tit i natdragt. For det var nemmere at skifte og ha hende hud mod hud. Vi brugte slet ikke andet næsten også arvet vi en masse heldigvis ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2017

NRO

Da jeg fødte min søn i januar havde jeg virkelig meget tøj til ham i den første størrelse (første barnebarn på begge sider), og i virkeligheden brugte jeg kun heldragter, kortærmede bodyer, langærmede bodyer og bukser. Heldragter er skønne til de små, især fordi han trods det var januar altså blev ret varm af at ligge på mig og især under amning - det er super nemt bare lige at knappe op og give lidt luft til de små ben. 

En god ulddragt og kørepose er guld værd, og flyverdragt er penge ud at vinduet. En voksipose er også fantastisk! Og som en anden skriver, vent og se. Du bliver hurtigt klogere på det hele ��

Anmeld Citér

6. maj 2017

tarkoflen

NRO skriver:

Da jeg fødte min søn i januar havde jeg virkelig meget tøj til ham i den første størrelse (første barnebarn på begge sider), og i virkeligheden brugte jeg kun heldragter, kortærmede bodyer, langærmede bodyer og bukser. Heldragter er skønne til de små, især fordi han trods det var januar altså blev ret varm af at ligge på mig og især under amning - det er super nemt bare lige at knappe op og give lidt luft til de små ben. 

En god ulddragt og kørepose er guld værd, og flyverdragt er penge ud at vinduet. En voksipose er også fantastisk! Og som en anden skriver, vent og se. Du bliver hurtigt klogere på det hele ��

Åhh ja voksi posen er alle pengene værd! Vores datter havde stort set aldrig andet end en body på og måske en trøje når hun skulle ud og sove. Kun når det var virkelig koldt havde hun en uldfleece på overkroppen og max strømper på underkroppen vores er den originale med ulddyne og det kan godt betale sig synes jeg, men jeg er også tosset med uld

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.