Bonusmor... Ny i felten, hvad er min rolle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2017

Anonym

Mom skriver:

Æv hvor har du bare en kedelig attitude

Nogle mennesker er bare venlige af natur... Sådan er TS måske, og det er da rigtig fint at tilbyde sin hjælp der hvor man kan

Meget enig! Har også anmeldt hende. Hun er meget grov!

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. maj 2017

Tommelise

Profilbillede for Tommelise
Anonym skriver:

Hun er i en sårbar position, du spiller den frelsende engel, der lige glider ind fra venstre og egenhændigt  sørger for, at hun får en god oplevelse? Derefter kan hun så stå i gæld til dig? - og I kender ikke hinanden, temmeligt akavet. Hvis du havde spurgt mig, havde jeg også givet afslag på den pæn måde, det gør jeg ofte, når folk ikke formår at stikke en finger i jorden.

Anyways - håber at I får et tåleligt forhold hen ad vejen.

P.s. Sundhedspersonale formår i langt de fleste tilfælde at levere en god behandling og forklaring til patienterne  

Jeg synes godt nok også, du er grov.

Det handler da ikke om at være en frelsende engel. TS tilbyder sin hjælp af et godt hjerte, og fordi hun har en faglig indsigt.

Og hun har helt ret i, at beskeden tit går hen over hovedet på patienten. Det handler ikke om, at sundhedspersonalet ikke formår at give patienten en god forklaring, men hvis man f.eks. får besked om, at man har en alvorlig sygdom, så kan man ofte ikke huske, hvad der blev sagt og har måske ikke fået stillet alle spørgsmål. Man er jo i chok. Der er en grund til, at sundhedspersonalet opfordrer til, at man har en pårørende med. Fire ører hører bedre end to. De fleste vil selvfølgelig helst have en af deres nærmeste med, men det er en anden historie.

TS jeg håber ikke du er blevet skræmt væk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+