Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tænker
Nu ringer mine æggestokke for vildt og mine hormoner driller..
Kan man on do it så man ikke er lige så skruk og ligesom for lidt ro på?
Tænker at det kan være psykisk styrret?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Minapril2015 skriver: Jeg tænker Nu ringer mine æggestokke for vildt og mine hormoner driller.. Kan man on do it så man ikke er lige så skruk og ligesom for lidt ro på? Tænker at det kan være psykisk styrret?
Tag en kold tyrker fra baby.dk
Det virker i hvert fald for mig, hvis jeg fokuserer på andre ting end graviditetshistorier osv.
Ja, distraher tankerne Væk fra babysider, gå op i noget andet, det er ikke negativt ment men ja, "få dig en hobby" Lær noget nyt! Der er jo en grund til du ikke bare får en baby mere, fokuser på den grund hvad end det er arbejde eller noget andet, så fokuser på den ting.
Ja, som de andre siger. Drop babysiderne, bloker fb venner som er midt i babylykken osv. Og fokuser på noget andet i dit liv. Da jeg ventede på at min kæreste skulle blive babyklar, forestillede jeg mig simpelthen at jeg aldrig skulle have børn og overvejede, hvad jeg så ville bruge mit liv på og hvad jeg ville gå op i, og så gjorde jeg det i en periode .
Tænk på den frihed, der følger med ikke at have børn eller ved at de er blevet store, hvis du har lidt større børn. Tænk så på, hvor ondt det gør at føde
Nej jeg ved faktisk ikke, hvad man kan gøre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128