Eksperthjælp: Slip kontrollen......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. april 2017

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

Hejsa
Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver til præcis dig -måske fordi jeg håber på, at den spirituelle verden kan hjælpe mig, som den har gjort før.
Jeg er uventet gravid med nummer 3 barn - jeg har en dreng på 7 og en pige på 3,9.
De er de sødeste og nemmeste børn. Jeg har verdens bedste mand, som synes graviditeten skal gennemføres og han vil støtte mig 100%.
Jeg har siden jeg opdagede graviditeten været lammet af angst og bekymring - hvordan bliver det her? Kan jeg det her? Hele min illusion omkring en familie på 4 er pludselig lavet om? Hvordan Søren vender jeg mig til tanken og hviler i beslutningen. Puh jeg synes min hjerne arbejder på højtryk!
Hilsen den halv fortvivlede mor.
PS. Jeg har overvejet abort, men .... Folk omkring mig, bakker projekt baby 100% mere op. Og jeg er også bange for konsekvenser af en abort.

Anne-Mettes svar

Kære fortvivlede mor.

Det er altid svært når noget i ens liv forandres og især så stor en ændring ,som det er at få et barn.Som du beskriver dit familieliv så er det lige som det skal være nu hvor I er fire....og så melder der sig en lille ny.Jeg kan godt forstå det vender op og ned på det hele,men det er det der er så fantastisk ved livet....vi kan og skal ikke kontrollere alt.Selvfølgelig skal I have den lille ny der melder sin ankomst ,det er en stor gave at en mere vil ind i jeres familie og det har den lille valgt.Det er karmisk meningen at I skal være en familie på fem.Så lad du alt over til den åndelige verden og slip din angst og fortvivelse.Alt er godt og lige som det skal være.Tænk på alt det gode I som forældre og jeres to børn har at give en lille ny og ikke at forglemme alt det I får og skal lærer ved den lilles ankomst.Nyd din graviditet og vær i nuet ,det er meningen I skal være en familie på fem.

Rigtig god graviditet og glæd dig over den store gave du/I har fået/får.

De Kærligste tanker og hilsner Anne-Mette.

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.