Børnehave i Hvidovre (Strandmarkskvarter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. april 2017

Anette899

Hej piger, jeg skal flytte til hvidovre kommune (hvidovre strandmarkskvarter) til September og skal til at finde nogen børnehaver/vuggestue til min dreng på 1,3 år. Jeg kender ingen fra det område som kunne anbefale noget så har hårdt brug for hjælp. Kender i nogen børnehaver omkring på Strandmarkskvarter i Hvidovre? på forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

PernilleogLouis

Personligt ville jeg vælge Mælkebøtten hvis jeg skulle vælge igen min har selv gået i Strandhuset og Bulderby (var en ren vuggestue dengang men er nu slået sammen med et andre andre institutioner) 

Anmeld Citér

25. april 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min søn skal starte i Strandmarkens børnehave og vuggestue på tirsdag. Det virker som et dejligt sted og vi glæder os meget. 

Jeg kan IKKE anbefale Oceanet. Rykkede min søn derfra efter 3 måneder. Men allerede efter første dag havde jeg ikke lyst til at aflevere ham der..

min søster er glad for Cassiopeia til hendes søn. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Anette899

Mor-til-Alfred skriver:

Min søn skal starte i Strandmarkens børnehave og vuggestue på tirsdag. Det virker som et dejligt sted og vi glæder os meget. 

Jeg kan IKKE anbefale Oceanet. Rykkede min søn derfra efter 3 måneder. Men allerede efter første dag havde jeg ikke lyst til at aflevere ham der..

min søster er glad for Cassiopeia til hendes søn. 

Tak for det! 

Jeg skal besøge Oceanet i næste uge... 

Lige nu har jeg 3 på mit list:

1.  Strandmarken

2. Oceanet

3. Cassiopeia

Anmeld Citér

26. april 2017

Mor-til-Alfred

Gravid

Jeg var meget skuffet over personalet og lederen i vuggestuen .. (jeg er selv børnehave pædagog)

men held og lykke med valget

Anmeld Citér

26. april 2017

Mor-til-Alfred

Gravid

Altså i oceanet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.