Svigermor kommer hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
9 svar
15 synes godt om
19. april 2017

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min svigermor er stoppet med at ryge og i den forbindelse har hun simpelthen så meget uro i hendes krop så hun er begyndt at komme ned til os hverdag. Hun er samtidig uvenner med hendes mand så det hjælper heller ikke så meget på det. Hun kan godt komme flere gange om dagen og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når hun er her. Vi har ikke mere at snakke om og jeg vil heller ikke være ugæstfri og gå og rydde op osv. Min kæreste er ligeglad og gør hvad der passer ham. Han hviler sig f.eks på sofaen selvom hun er her. Det er ved at blive lidt for meget af det gode. Lige nu sidder vi bare og kigger i fjernsynet men jeg føler mig forlegen og føler at jeg allerhelst vil væk herfra. 

Kan jeg godt tillade mig at gå og rydde lidt op?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2017

Sprit25

19. april 2017

Troldemommi

Jeg laver alt muligt når min svigermor kommer på besøg, syntes sagtens man kan det når det er et afslappende besøg af familien. 

Anmeld Citér

19. april 2017

Miti's mama

Selvfølgelig kan du det 

Anmeld Citér

19. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Omsorgsgiver skriver:

Min svigermor er stoppet med at ryge og i den forbindelse har hun simpelthen så meget uro i hendes krop så hun er begyndt at komme ned til os hverdag. Hun er samtidig uvenner med hendes mand så det hjælper heller ikke så meget på det. Hun kan godt komme flere gange om dagen og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når hun er her. Vi har ikke mere at snakke om og jeg vil heller ikke være ugæstfri og gå og rydde op osv. Min kæreste er ligeglad og gør hvad der passer ham. Han hviler sig f.eks på sofaen selvom hun er her. Det er ved at blive lidt for meget af det gode. Lige nu sidder vi bare og kigger i fjernsynet men jeg føler mig forlegen og føler at jeg allerhelst vil væk herfra. 

Kan jeg godt tillade mig at gå og rydde lidt op?? 

Ja, absolut! 
Du skal bare følge din normale rutine!

Anmeld Citér

19. april 2017

Mortilah

Selvfølgelig kan du da det! Du kan da gøre lige hvad du vil.. gå på indkøb. Rydde op, vaske tøj eller hvad du nu skulle ha lyst til. Du er ikke forpligtet til at sidde og drikke kaffe med hende når hun nu kommer forbi så tit... min mand kan sagtens tage en lur, arbejde, motionere eller whatever når mine forældre er her. Det er bare helt ok med mig- og dem. Vi forventer altså ikke kaffe kage så tit når vi ses hver dag/hver anden...

Anmeld Citér

19. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øv jeg bliver ked af at læse det her opslag.. jeg har tænkt på dig på det sidste. Om du mon tog skridtet efter din sidste tråd og kom væk fra dit forhold.. jeg kan gætte mig til svaret nu.. det er jeg ked af. ❤️

Anmeld Citér

19. april 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mor11 skriver:

Øv jeg bliver ked af at læse det her opslag.. jeg har tænkt på dig på det sidste. Om du mon tog skridtet efter din sidste tråd og kom væk fra dit forhold.. jeg kan gætte mig til svaret nu.. det er jeg ked af. ❤️

Enig 

Anmeld Citér

19. april 2017

Aristocats

Mor11 skriver:

Lige mine tanker ...  Men håber at du, TS, en dag får hjælp og styrke nok til at gå fra din mand, selvom det er svært. Jeg bebrejder dig ikke for ikke at have taget skridtet for det er ikke bare sådan ligetil selvom det er noget skidt at være i. Men håber inderligt du en dag kommer ud af forholdet og får den rette rådgivning

Anmeld Citér

19. april 2017

Bananaalice

Hvis jeg virkelig kunne mærke min svigermor var helt ude at skide og bare havde brug for fred og ro, så kunne jeg sagtens give husly hvor hun selv måtte underholde sig selv mens du gjorde dine daglige gøremål.
Men når nu jeg ved min svigermor har det fint, ville jeg helt ærligt føle det som "nu er mor her"-agtig, og så ville jeg blive irriteret over min mands opførsel at han bare slænger sig som en teenager. 

Du kender hende bedst, men jeg ville nok ikke lade det finde sted for ofte, du har også brug for privatliv. 

Og efter at have læst dine debatter: Hvad pokker laver sviger der så, hvis hun mener du køre ham sådan ned? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.