Tuder ved hver amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2017

Aristocats

"Anarkisten" skriver:

Har lige set noget på Facebook fra "Den rigtige jordemoder" som hjælper ved ammeproblemer. Måske hun også kan hjælpe dig 

Hun kan også følges på Instagram, hun er super 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2017

Anonym

Gør dig selv en tjeneste og tag fat i en gratis ammerådgiver fra LLL,  ammenet eller forældre og fødsel.  I 98% af alle tilfælde kan der findes løsning med rette rådgivning.  

Pøj med det, det skal nok blive bedre,  godt kæmpet 

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Hvad med suttebrikker? Måske kan de lindre lidt? 

Ikke til de her smerter jeg har desværre. 

Anmeld Citér

14. april 2017

Mille123

Anonym skriver:

Ikke til de her smerter jeg har desværre. 

Prøv helt sikkert ammenet på facebook, jeg havde samme problem og en hjalp med sutteteknillen derinde i løbet af en dag eller to kørte det på skinner, de kommer sågar ud til dig hvis der er brug for det. De ved nærmest ALT derinde  - held og lykke 

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym

Jeg havde omeget ondt ved nr 2. Barn et ammet 1,5 år.. nr to nu 16 mdr.. men de første nok 4 uger gjorde virkelig ondt. Jeg græd og tårene trillede. Pludselig gik det godt- og hvor er jeg glad for jeg ikke op! Prøv at få hjælp, håber for jer det kan reddes endnu! 

Anmeld Citér

14. april 2017

Anonym trådstarter

Undskyld jeg ikke nåede at svare jer alle. 

Min tilstand har forværret sig og jeg har muligvis (også?) fået brustbetændwlse. 

Skriver en update senere eller om et par dage...

Anmeld Citér

15. april 2017

Miti's mama

Uh, du får lige en kæmpe krammer  Har selv ikke haft andet end bøvl med amningen og lider af noget 'ukendt' også hvor mælken holder op pludseligt efter en uge eller så. Men hvis du har gjort det en gang før er chancerne for at du kan igen 

Hvis du har smerter er det ok at tage en panodil og en ipren sammen (fik jeg anbefalet af min læge), med 6 timer imellem hver. Det tager toppen og giver lidt mere mod. Derudover er det muligt at det er din brystbetændelse der giver dig smerterne - det er noget ledt noget.

Men et kram herfra, og håber at alt går godt!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.