vi får fået en ide men kan vi nå det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2017

Cvbn

Ja da.... Vi tog beslutningen en mandag og blev gift fredagen efter, så her tog det 4 dage - ingen problemer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2017

MariaMF

Vi gjorde det på en uge :-D de ringede til os fra rådhuset da de blev lidt stressede, men alle tingene gik i orden. Tror måske ikke de kunne nå at ændre mit navn, men det gik i orden med kirkekontoret kort tid efter. Vi havde desuden en dejlig oplevelse og ingen der stod i kø efter os

Anmeld Citér

16. april 2017

debbie19

hmm når vi prøver at sende den der ægteskabs erklæring ind via nemide. så skal vi angive dato for bryllup men jeg kan jo ikke skrive dato da vi ikke ved før tirsdag om det kan blive den 20 maj.

SKAL man vedhæfte dåbsattest for kæresten har ikke sin- vi begge er dansker og han blir gift i sin fødeby. 

hvor mange vidner havde i med? for tænker hvor mange man mon må være max 

Anmeld Citér

16. april 2017

Benjamins'mor

Vi blev godt nok gift i kirken, men vi klarede det på under en måned.

Det var lidt en last-minute idé at slå bryllup og barnedåb sammen. 

Anmeld Citér

17. april 2017

debbie19

Nogen gode ideer til mandens outfit? han nægter smoking og skjorte med slips. han er T-shirts guy.

Kunne være en af jer havde en ide. for har en ide om at overtale ham til en polo shirt måske men kan han godt bære alm cowboybukser der 

han hader fint tøj hehe nok også derfor han ikke ejer hverken jakkesæt eller slips

Anmeld Citér

20. april 2017

Lunastante

Blom skriver:

Det vil jeg mene i sagtens kan men han skal bekræfte ved også logge ind med nem ide og så skal i ha jeres navneattester derind også men forvent ik den store ceremoni på rådhuset vi var sådan lidt var det bare det altså hende der viet os snakkede som en computer og der var er kvarter til hver par der stod folk i kø da vi var afsted

Stort Tillykke her fra!

Det tror jeg sagtens at I kan nå. Jeg har været i lidt den samme situation, skulle bare vente en del flere år, før han "kom på bedre tanker"...

Det betød bare meget for mig at det var i kirken. Vi snakkede med præsten og jeg kunne få "mit" (vores ) bryllup lige så stort eller lille som vi ville have det. Vi blev gift 4. søndag i advent, så kirken var så flot. Gudstjenesten var overstået, så vi havde kirken for os selv. Min mor og svigermor/svigerfar var der, mine to tvillinge drenge på 6 år førte mig op ad gulvet, mens lillebror lå og sov i sin lift. Jeg havde det samme tøj på, som jeg havde haft til barnedåben weekenden før. Vi skålede i bobbel vand ude i våbenhuset sammen med præsten bag efter. Det hele var så hyggeligt og tilpas romantisk 

Det jeg vil frem til med min lille historie om vores bryllup er, at det sagtens kan være hyggeligt og romantisk, selvom det "bare" er "rådhuset" -eller for os, en næsten tom kirke  Og så ville jeg måske også bare lige gøre dig opmærksom på, at der er andre muligheder end rådhuset, med "computer stemme" -selvom det skal være enkelt og "ik noget særligt". Men det ER noget særligt, lige meget hvor stort/lille det er! Håber at I får en fantastisk dag!��

Anmeld Citér

20. april 2017

lineog4

debbie19 skriver:

Nogen gode ideer til mandens outfit? han nægter smoking og skjorte med slips. han er T-shirts guy.

Kunne være en af jer havde en ide. for har en ide om at overtale ham til en polo shirt måske men kan han godt bære alm cowboybukser der 

han hader fint tøj hehe nok også derfor han ikke ejer hverken jakkesæt eller slips

Ja hvorfor ikke - min mand blev gift med mig i cowboybukser og t shirt. Jeg syntes han var dejlig og det er jo det vigtigste at jeg til trods for vi der havde 3 børn sammen og havde kendt hinanden i over 15 år, fik sommerfugle i maven. Tøjet er så dejligt ligegyldigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.