Vegetar opskrifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.029 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. april 2017

bøllen

vi vil gerne prøve at have 1 vegetar maddag om ugen , men er fuldstændig på bar bund i opskrifter .

har prøvet google, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget som ser lækkert ud.

nogle som kan anbefale retter eller nogle gode sider med vegetar retter.

det skal gerne være nemme retter men selvfølgelig også smage godt :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
bøllen skriver:

vi vil gerne prøve at have 1 vegetar maddag om ugen , men er fuldstændig på bar bund i opskrifter .

har prøvet google, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget som ser lækkert ud.

Jeg er personligt ret glad for rispilaf. Det er nemt nok at lave, og smager virkelig godt!

Svampepostej

Risotto (med grønne asparges og pistacenødder)

Grønsagslasagne.

Ej nu bliver jeg helt inspireret til vegetar mad igen.. Tror også vi må have indført sådan en dag

Anmeld Citér

11. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

vegetarkontakt.dk er forresten er rigtig godt sted at finde opskrifter. Og så kan jeg anbefale kogebogen Spis Grønt fra coop. Mener den koster 20 eller 40 kr (kan ikke helt huske det). Den er fuld af virkelig lækre retter, både hovedretter, forretter, supper, salater og tilbehør.

Anmeld Citér

11. april 2017

migxher

Når vi har kødfri dag laver vi gerne en suppe og så med godt hjemmebagt brød til 

Denne her er jeg vild med: http://www.valdemarsro.dk/gulerodssuppe/

Anmeld Citér

11. april 2017

God-mor

bøllen skriver:

Jeg er meget glad for vegetar frikadeller og tærter uden kød og så mandler i. Mums... Er ikke den store kødspiser. Her elsker vi også tomatsuppe eller pastasalater med pesto og parmesanost. Super lækkert og ret nemt at tilberede. 

Ellers er der jo falafel og det kan bruges i mange ting. Smager godt i pitabrød og i pandekager med humus eller tzaziki

Anmeld Citér

11. april 2017

snuskesmor

Kikærtecurry

Hvid pizza med broccoli eller blomkål

Græskarsuppe

Svampepasta

Hvis det handler om at spise mindre kød (ikke undgå det) kan man spede kødretter ud med grøntsager -- chili con carne med ekstra bønner og kikærter, kødsovs med masser af grøntsager, bacon som "krydderi", etc.

Anmeld Citér

11. april 2017

MarieG

Kan helt klart anbefale Stinna.dk 

Virkelig lækkert mad der er nemt at lave. 

Anmeld Citér

11. april 2017

B&J

Jeg elsker linse frikadeller fordi man kan putte det i man har lyst til også søger jeg på Google ang linser de kan bruges til så meget 

Anmeld Citér

11. april 2017

Aristocats

Grøntsagstærte er også super lækkert 

Anmeld Citér

11. april 2017

CBbaby

Tjek den grønne_madmor ud. (Facebook og instagram). Det er vegansk. Men det er mega nem og lækker mad

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.