Kælenavne ? Hvad kalder I jeres børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.097 visninger
20 svar
1 synes godt om
9. april 2017

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er helt ny herinde, jeg blev scannet i går og har termin til December 2017. Jeg er meget overrasket men meget meget glad. Det er så fantastisk, troede ikke jeg kunne blive gravid, så det er helt fantastisk. 

Jeg har allerede lagt tankerne på kælenavne til mit kommende barn, da jeg synes det er vigtigt med kælenavne. Jeg har seks navne, hvor jeg vil høre om I har nogle søde forslag til kælenavne, f.eks. forkortelser eller i anden form. 

Drengenavnene er: 

Liam 

Sander 

Arthur 

Alvin 

Hector 

Nord 

Jeg tror selv, at jeg skal have en lille dreng, derfor at jeg kun spørger ind til disse 

Håber I kan hjælpe mig! 

Jeg har valgt at være anonym, da min familie og venner ikke ved noget endnu 

Mvh. mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er helt ny herinde, jeg blev scannet i går og har termin til December 2017. Jeg er meget overrasket men meget meget glad. Det er så fantastisk, troede ikke jeg kunne blive gravid, så det er helt fantastisk. 

Jeg har allerede lagt tankerne på kælenavne til mit kommende barn, da jeg synes det er vigtigt med kælenavne. Jeg har seks navne, hvor jeg vil høre om I har nogle søde forslag til kælenavne, f.eks. forkortelser eller i anden form. 

Drengenavnene er: 

Liam 

Sander 

Arthur 

Alvin 

Hector 

Nord 

Jeg tror selv, at jeg skal have en lille dreng, derfor at jeg kun spørger ind til disse 

Håber I kan hjælpe mig! 

Mvh. mig 

Jeg har ikke lige nogen forslag til kælenavn i forhold til dit barn (da jeg tror de kommer når man ser barnet).

Begge mine er blevet kaldt Trolden/Troling og de "skat/skattepige". Men min søn, Victor, blev en overgang kaldt Vister (fordi c kan lyde som S og K).

Min datter, Elise, bliver kaldt Olsen når hun er rigtig stædig (ligesom den gren af familien) og så kalder jeg hende nogle gange Esse (Æsse) eller Agi/Agiah.

Anmeld Citér

9. april 2017

Dorthe1986

Kælenavn kom først da hun var født og vi havde set hvad hun var for en   hun hedder Ella og bliver kaldt gugga/gugger eller gugsen  det er hendes fars påfund. Og så kalder vi hende Ella-mus. 

Min søn kalder jeg emilski 

Anmeld Citér

9. april 2017

Jems

Min dreng hedder Noah og han bliver kaldt snoah, snorresen og Noohi og han kaldte mig for muii 

Anmeld Citér

9. april 2017

B&J

Selv om vores Er en dreng

bliver han kladt

tulle

tusse (fra en film)

basse

nulle 

det er meget forskelligt 

Anmeld Citér

9. april 2017

Miti's mama

Mine bliver kaldt Itsy og Bitsy

Anmeld Citér

9. april 2017

helle85

Anonym skriver:

Hej alle

Drengenavnene er: 

Liam 

Sander 

Arthur 

Alvin 

Hector 

Nord 

Håber I kan hjælpe mig! 

Mvh. mig 

Jeg har ikke nogen kælenavne som passer specielt til et navn.

Min dreng kalder jeg af og til basse selvom han er 10 kan jeg stadig komme til at kalde ham det

Min datter kalder jeg enten lille mus eller Freja mus men ikke så meget mere da hun bliver sur da hun ikke mener hun er lille eller en mus

Anmeld Citér

9. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej alle

Drengenavnene er: 

Liam 

Sander 

Arthur 

Alvin 

Hector 

Nord 

Håber I kan hjælpe mig! 

Mvh. mig 

vi bruger gerne Nulle(evt nulle-pige/n) eller skat

inde i maven hed hun bare Baby. Fx ... ja det bliver sjovt når baby ... og sådan. 

Hendes navn har vi ikke lavet om på, forkortet eller noget. Hvis vi bruger hendes navn så siger vi det korrekt. 

Hun kalder mig for Momaa

Anmeld Citér

9. april 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min ældste hedder hedder Nicklas og ham kalder jeg mulle..

den yngste hedder Noah og bliver kaldt nohsen eller nuller

Anmeld Citér

9. april 2017

God-mor

Anonym skriver:

Hej alle

Drengenavnene er: 

Liam 

Sander 

Arthur 

Alvin 

Hector 

Nord 

Håber I kan hjælpe mig! 

Mvh. mig 

Min datter kalder jeg af og til "krudt" (pga hendes enorme energi) og ellers "skat" eller "mus"   Oftest kalder jeg hende dog ved navn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.