FruStolpe skriver:
Altså, nu skruer vi ikke ned for lyden, eller venter med at lave kaffe fordi maskinen "snorker" og vi taler også sammen i alm lydstyrke. Dog behøver ungerne ikke at råbe efter os eller hinanden.
Med det naturlige hensyn følger den selvfølge at det er VORES hus. -og vi opfører os som vi vil. Det indebære også at klokken aldrig er meget over 6 før første mand er oppe 
Jeg tænker at du, hvis du vil undgå at blive vækket bør investerer i et par ørepropper
-og ellers kunne det da være god gæstestil at stå op med familien og hjælpe lidt til. Det ville være meget naturligt her...
Jeg forventer ikke at der skal være stille hele morgen, men bare det at der ikke behøver at blive trampet og skreget ned af trappen.
Der var intet jeg kunne hjælpe med. Men jeg står også op, hjælper til..
Men jeg har ikke noget mod larm, er vant til det og sådan. Det er ikke fordi jeg brokker mig, jeg falder skam i søvn igen. Jeg tænkte bare på det med lige at be børn om at dæmpe sig. Om det bare er mig der er gammeldags.
Igen jeg beder ikke specielbehandling, overhovedet. Her bliver også gjort rent og bagt kage ved midnatstid.
Jeg tænkte bare over det, jeg har ikke tænkt mig at sige at drengen skal være stille.
Anmeld
Citér