Bøllenavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2017

MM00

Hvad siger I til navnet Dennis?

Synes I at det er et bøllenavn? 

Nej slet ikke  Synes det er et fint navn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2017

B&J

Nej syntes det et et flot navn

og forstår ikke hvorfor Brian er et bølle navn jeg har en bølle Brian som ikke er særlig bøllet men han er også 41

Anmeld Citér

6. april 2017

TNBC

B&J skriver:

Nej syntes det et et flot navn

og forstår ikke hvorfor Brian er et bølle navn jeg har en bølle Brian som ikke er særlig bøllet men han er også 41

Jeg ser heller ikke Brian som et bøllenavn eller Johnni. Brian var allerhøjst det man kaldte de tossede billister, de der smarte fyre. 

Anmeld Citér

6. april 2017

Pianisten

Jeg har mødt adskillige bøller som hed Dennis, men havde altså også et kæmpe crush på en rigtig sød, pæn og fornuftig fyr som hed Dennis - så for mit vedkommende kan det gå begge veje 

Anmeld Citér

6. april 2017

Nel

Det kommer an på hvem har navnet Jeg synes ikke Dennis er bøllet. Det behøver Brian heller ikke være, selvom jeg selv forbinder det med nogle lidt hårde typer. Men altså, så er der folketingsmedlem Brian Mikkelsen eller tidligere fodboldspiller Brian Laudrup. Så igen, det kommer an hvem der bærer det.

Anmeld Citér

6. april 2017

Mini_h

Slet ikke.

Anmeld Citér

6. april 2017

Flomama

Nej overhoved ikke 

Anmeld Citér

6. april 2017

B&J

TNBC skriver:

Jeg ser heller ikke Brian som et bøllenavn eller Johnni. Brian var allerhøjst det man kaldte de tossede billister, de der smarte fyre. 

Nemlig 

men det sjove er nu da min mand var ung der hed han bedste ven Johnni.

så Brian og johnni 

Anmeld Citér

6. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ja.  Det hørte til i bøllekategorien med Johnny, Brian osv. tilbage i 80'erne og 90'erne, og siden blev det sjældent brugt. 

Det betyder jo ikke, at det ikke kan få revanche nu. 

Anmeld Citér

6. april 2017

Aristocats

Den navne-kategori har desværre også fået bølle-associationer hos mig. Men som sagt er det ikke ensbetydende med, at det er virkelighed - man kan sagtens få en Dennis der ikke er en bølle! Og man ved jo nemlig heller aldrig om de navne lige pludselig topper igen. Men jeg må indrømme at det ikke lige er min favorit. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.