Alle Jer der løber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Vingummien

Eva skriver:

Det har jeg heller ikke...eller troede ikke jeg kunne. Men man kan sagtens træne sig op til det, så du skal da bare igang...

Har jo dårlige ben, bare en god gåtur kan være hård for mig. Så er jeg total færdig resten af dagen og skal bare helst sidde med benene oppe. Så lige pt har jeg valgt at kunne lege med Emil når han er hjemme fra vuggestue og så ligge det træne halløj lidt på hylden til han bedre kan forstå at jeg så ikke kan tumle med ham. Bare jeg får gået det jeg nu kan og spiser så sundt som vi nu har råd til så er må det være fint nok for mig lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Har jo dårlige ben, bare en god gåtur kan være hård for mig. Så er jeg total færdig resten af dagen og skal bare helst sidde med benene oppe. Så lige pt har jeg valgt at kunne lege med Emil når han er hjemme fra vuggestue og så ligge det træne halløj lidt på hylden til han bedre kan forstå at jeg så ikke kan tumle med ham. Bare jeg får gået det jeg nu kan og spiser så sundt som vi nu har råd til så er må det være fint nok for mig lige nu.

Så må svømning da være det rette og evt styrketræning? er det ikke vigtigt at du får styrket dine muskler så kroppen bedre kan bære dig?

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

Eva skriver:

Så må svømning da være det rette og evt styrketræning? er det ikke vigtigt at du får styrket dine muskler så kroppen bedre kan bære dig?

kan ikke svømme

Og er meget vigtig

Anmeld

8. oktober 2009

Tina2

suanne85 skriver:

SNYD!!! Har aldrig kunnet løbe pga mine ben. Ligner en and

Ha ha, kender det godt, jeg løber helst om dagen, da jeg løber på en ret øde sti, jeg er "snigløber" ha ha! Synes altså også jeg ser så træls ud, når jeg løber, men det siger min mand at jeg ikke gør........

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

Tina2 skriver:

Ha ha, kender det godt, jeg løber helst om dagen, da jeg løber på en ret øde sti, jeg er "snigløber" ha ha! Synes altså også jeg ser så træls ud, når jeg løber, men det siger min mand at jeg ikke gør........

Det skal de jo sige men mon ikke han har ret

Anmeld

8. oktober 2009

Tina2

suanne85 skriver:

Det skal de jo sige men mon ikke han har ret

Jo, det har han nok, jeg er så fryyyygtelig kritisk  Kan ikke li synet når jeg ræser forbi et vindue fx, hvor jeg kan se mig selv

Men teknikken ER da blevet bedre........  Og nu hvor det bliver så tidligt mørkt må jeg snart til at finde andre veje at løbe på. Løber normalt på den øde sti og i industrikvarteret, men begge steder er RET øde og med begrænset belysning......

Så snigløberen må snart ud af sin skal

Anmeld

9. oktober 2009

VB

Jeg har løbet et års tid, dog ikke så meget i løbet af sommeren. Jeg vil påstå at de fleste kan lære at løbe, men det kan kræve lidt tålmodighed og et løbeprogram for begyndere. Personligt er jeg ikke så meget for løbeprogrammer, for jeg er ret stædig og kan godt presse mig selv og så afhænger min distance efter vejr,vind, humør, tid og dagsform så det bliver alt mellem 6 og 15 km.

Mit bedste løbetip til at kunne presse sig selv og blive motiveret er et GPS/pulsur. Når man kommer hjem kan man se hvor langt man har løbet, hvor hurtigt og gennemsnitspuls, kalorieforbrug og meget mere. Man kan løbe mod sig selv eller en anden fiktiv løber - det er så fedt.

Det bedste ved løb er at man kan gøre det når det passer en og så virker det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.