Alle Jer der løber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Honningblomst

Mener der er flere herinde der løber....?
Men hvordan går det med det? Hvor tit løber I, hvor langt løber I, hvor hurtigt og hvor længe har I løbet?
Jeg selv er jo startet op igen og det er SÅ skønt og især fordi man jo kan løbe på alle tider af døgnet, så der er ingen undskyldning... og så fandt jeg endelig en god sportsbh...
Knus Eva som glæder sig til at høre om Jeres løbeerfaringer og råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

NaFe

Eva skriver:

Mener der er flere herinde der løber....?
Men hvordan går det med det? Hvor tit løber I, hvor langt løber I, hvor hurtigt og hvor længe har I løbet?
Jeg selv er jo startet op igen og det er SÅ skønt og især fordi man jo kan løbe på alle tider af døgnet, så der er ingen undskyldning... og så fandt jeg endelig en god sportsbh...
Knus Eva som glæder sig til at høre om Jeres løbeerfaringer og råd..

Jeg startede op en måned efter min fødsel...altså i feb09. Startede ud med sådan et løbe program, vor det var noget med 1 min løb 2 min gå...og så går det ellers bare op ad....
Det var en super måde for mig a starte op på, for man blev jo ikke overbelastet.
Nu der gået 8 mdr og løber nu 10 km ca 2-3 gange om ugen. Elsker a løbe, og det a man bare nærmest har statet op fra 0 og til a kunne løbe 10 km, føles helt fantastisk. Det længste jeg har løbet i år er 17 km...wow det var fandme hårdt.... mit mål er en halv marton i 2009...og så må vi se om det kan blive til et helt marton i 2010...

//natasja

Anmeld

7. oktober 2009

Berg

Har løbet siden november 2007. Stoppede under graviditet men er i fuldt sving igen. Jeg har et løbebånd som jeg bruger meget da min mand kun er hjemme til at passe ungerne i weekenden. Så kan jeg løbe mens lillebror tager en lur i barnevognen.
Jeg løber 3-4 gange om ugen, 8-10km på løbebånd men kun ca 6 km. hvis jeg løber ude. Jeg kan lide at løbe rigtig stærkt, men skulle selvfølgelig lige i form efter fødslen. Jeg er ikke god til at intervaltræne selvom det skulle være så godt.

Anmeld

7. oktober 2009

ivfmarie

Jeg løber lidt en gang i mellem.
Jeg elsker det, men er desværre ikke altid så god til at komme afsted.
Når jeg løber er det "små"-ture på 5-7 km, det kan jeg gøre på 30-45 minutter, afhængig af rute og humør. I de gode perioder er jeg afsted ca 3 gange om ugen.
Jeg er ikke så god til at presse mig selv - dvs ingen intervaller eller spurter her, bare stille og roligt hygge-løb. Men det virker alligevel: Jeg får det supergodt med mig selv efter en løbetur, og selvværdet ryger helt til tops.

Marie - nu med lyst til en løbetur, men desværre alene hjemme med ungerne

Anmeld

7. oktober 2009

LotteN

Jeg startede op med at løbe igen i januar... Løb halvmarathon 14 juni, igen for 3 uger siden og skal løbe den igen igen på næste søndag.
Jeg løber ca 3 gange om ugen, svinger lidt om det bliver 2 el. 3, da jeg også såiller floorball 2 gange om ugen..!
Ellers løber jeg ca 7-8 km 3 gange om ugen og alt ml 12 og 17 km den sidste gang om ugen - idag blev det til 15 km!
Når jeg har en god løbedag, så løber jeg 5 min pr. km ellers ligger den på 5.30 i gennemsnit!
Jeg elsker og løbe, lige nøjagtig af samme årsag som dig eva, det er så dejligt nemt og man kan gøre det lige når det passer bedst ind. man skal ikke til og køre noget  sted hen for at løbe - det er ski nemt

Anmeld

7. oktober 2009

LotteN

Berg skriver:

Har løbet siden november 2007. Stoppede under graviditet men er i fuldt sving igen. Jeg har et løbebånd som jeg bruger meget da min mand kun er hjemme til at passe ungerne i weekenden. Så kan jeg løbe mens lillebror tager en lur i barnevognen.
Jeg løber 3-4 gange om ugen, 8-10km på løbebånd men kun ca 6 km. hvis jeg løber ude. Jeg kan lide at løbe rigtig stærkt, men skulle selvfølgelig lige i form efter fødslen. Jeg er ikke god til at intervaltræne selvom det skulle være så godt.

Hvad med en løbevogn, har du prøvet det. det er nemlig så dejlig nemt, når manden ikke er hjemme til at tage over

Anmeld

7. oktober 2009

Tina2

Løber et par gange i uge, nogle uger hveranden dag. Løber ca 5-6 km.... Jeg startede i foråret men måtte så stoppe et par mdr i sommer, da jeg har en dårlig ankel som ind imellem skaber sig, og så sætter den sig i lås:-( Så er så bange for at overbelaste den, da leddet er ret svagt:-(

Men er igang igen, dyrker også cirkeltræning 1 gang om ugen nu, så løb har været et par gange pr uge nu her. Men sku gerne op på hveranden dag igen....

Anmeld

8. oktober 2009

Honningblomst

Tak for alle Jeres svar...skønt at have nogle med-løbere...
Jeg løber nu 5-6 km hver dag og det er virkelig så skønt...håber jeg kan begynde at løbe lidt længere bare svært at bruge mere tid på det, da drengene jo er alene hjemme imens.
Knus til Jer løbere...
Eva

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

Eva skriver:

Tak for alle Jeres svar...skønt at have nogle med-løbere...
Jeg løber nu 5-6 km hver dag og det er virkelig så skønt...håber jeg kan begynde at løbe lidt længere bare svært at bruge mere tid på det, da drengene jo er alene hjemme imens.
Knus til Jer løbere...
Eva

SNYD!!! Har aldrig kunnet løbe pga mine ben. Ligner en and

Anmeld

8. oktober 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

SNYD!!! Har aldrig kunnet løbe pga mine ben. Ligner en and

Det har jeg heller ikke...eller troede ikke jeg kunne. Men man kan sagtens træne sig op til det, så du skal da bare igang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.