Fia skriver:
Jeg har ikke bedt dig om at forklare fordelene ved uddannelse.
Kvalifikationer har jeg skam, men de er opnået ved erhvervserfaring, ikke gennem uddannelse.
Og det skal man ikke undervurdere-
Jeg har heller ingen uddannelse andet end Handelsskolen
Ellers er det hårdt arbejde der har gjort at jeg står hvor jeg står i dag -
MEN det er ikke alle der kan for var det let at banke en sund virksomhed op fra bunden og vel og mærke holde den kørende ja så havde vi nok flere arbejdspladser i DK
Jeg arbejder en del hjemmefra ,men er hver uge til møder ude ved kunder og medarbejder.
Selv om jeg har dygtige ansatte også tæt på der varetager en del af mine opgaver så jeg også kan være mor - Ja så er der bare rocker meget arbejde i at være selvstændig mere end mange aner .
Så jo det giver frihed og jo jeg ville aldrig kunne tjene så godt ude i det "alm" arbejdsliv men jeg kommer ikke sovende til det. Jeg arbejder betydeligt mere end de fleste - jeg står med ansvar og brænder tingene på kl 03 om natten og jeg ikke har mulighed for at sende andre må jeg selv afsted - det er mig der sidst får ferie og fri og sygdom eksisterer ikke for selvstændige -
Så hvis du drømmer om at kunne passe dit barn ved siden af så skal du have en god barnepige i baghånden en god portion stædighed ,styrke og en stærk psyke og ikke mindst viljen til at tingene skal lykkes .
Men hiv fat i det du kan - og vend det om og spekuler i om du er dygtig nok til at du tror det kan bære .
Anmeld
Citér