Arbejde hjemmefra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.171 visninger
21 svar
40 synes godt om
2. april 2017

Fia

Jeg ønsker at finde et job, som jeg kan udføre hjemmefra.

Har I nogen forslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ved ikke om de alle er fuskere men der er jo mange telefonsælgervirksomheder hvor man kan gøre det hjemmefra...

men ellers er det nok mest noget kontor du skal indenfor...

dog vil de fleste at man alligevel kommer forbi et kontor de har en gang imellem også for det sociale sammenhold i et arbejdsteam :)

det er i hvert fald svært at være slagter hjemmefra ;)

Anmeld Citér

2. april 2017

Fia

Ved ikke om de alle er fuskere men der er jo mange telefonsælgervirksomheder hvor man kan gøre det hjemmefra...

men ellers er det nok mest noget kontor du skal indenfor...

dog vil de fleste at man alligevel kommer forbi et kontor de har en gang imellem også for det sociale sammenhold i et arbejdsteam

det er i hvert fald svært at være slagter hjemmefra

Tak for svar.

Telefonsælger er ikke noget for mig, men et kontorjob vil jeg gerne.

Mon nogen vil ansætte en ufaglært?

Anmeld Citér

2. april 2017

lineog4

Fia skriver:

Tak for svar.

Ikke for at tage modet fra dig, men tror det er de færreste jobs hvor du kan arbejde hundrede procent hjemmefra med mindre du går vejen og er selvstændig. 

En del arbejdspladser etablerer hjemmearbejdspladser, men de er tænkt som man måske har en fast dag hjemme om ugen og de andre dage er på arbejdspladsen. Eller at man kan tage arbejde med hjem, lave noget om aftenen hvis man har kunder i andre tidszoner osv. 

Hvis du så yderligere ikke er uddannet, så vil jeg tro der ikke hænger mange af de jobs på træerne. Desværre. 

Anmeld Citér

2. april 2017

Rockertand

Fia skriver:

Tak for svar.

Nej, det er urealistisk. Hvorfor vil du have hjemmearbejde, og har du slet ingen uddannelse?

Du skulle hellere tage en uddannelse, så du bliver kvalificeret.

Anmeld Citér

2. april 2017

Fia

Rockertand skriver:

Nej, det er urealistisk. Hvorfor vil du have hjemmearbejde, og har du slet ingen uddannelse?

Du skulle hellere tage en uddannelse, så du bliver kvalificeret.

Jeg har aldrig haft grund til at tage en uddannelse, da jeg altid har kunnet klare mig uden.

Mit barn er ofte syg, så det ville fungere bedre for familien, hvis jeg arbejdede hjemmefra.

Anmeld Citér

2. april 2017

Abracadabra

Fia skriver:

Jeg har aldrig haft grund til at tage en uddannelse, da jeg altid har kunnet klare mig uden.

Mit barn er ofte syg, så det ville fungere bedre for familien, hvis jeg arbejdede hjemmefra.

Man kan sagtens klare sig i mange år uden en uddannelse, for rengøringsdame og bartender kan man altid blive - fysisk hårdt arbejde eller arbejde på skæve tidspunkter er jo ikke voldsomt attraktivt. Men når man får børn, får man også brug for at kunne deltage på arbejdsmarkedet på en anden måde.

Du har nu brug for en uddannelse.

Anmeld Citér

2. april 2017

Vivienne

Fia skriver:

Jeg ønsker at finde et job, som jeg kan udføre hjemmefra.

Har I nogen forslag?

Du skal være meget heldig at finde et kontorjob ufaglært og hvor du kan arbejde hjemmefra. 

Jeg har været heldig at få et kontorjob hvor jeg kan arbejde hjemmefra. Det er i privat regi. Jeg har ikke en kontorrelateret uddannelse men en videregående og er dermed overkvalificeret men det var svært at få et job overhovedet dengang jeg søgte. Så jeg tog hvad som helst. idag er jeg rigtig glad for mit arbejde netop fordi jeg har så meget frihed.

Grunden til at jeg fik den var fordi jeg kendte nogen der kendte nogen, så jeg har været meget heldig. 

Hvis du vil arbejde hjemmefra, så har du ikke ret mange muligheder. Enten som telefonsælger eller måske en kundeservicemedarbejder for et onlinefirma hvor du skal besvare mails. 

Eller som nogen nævner det så kan du blive selvstændig. 

Anmeld Citér

2. april 2017

Fia

Abracadabra skriver:

Man kan sagtens klare sig i mange år uden en uddannelse, for rengøringsdame og bartender kan man altid blive - fysisk hårdt arbejde eller arbejde på skæve tidspunkter er jo ikke voldsomt attraktivt. Men når man får børn, får man også brug for at kunne deltage på arbejdsmarkedet på en anden måde.

Du har nu brug for en uddannelse.

På hvilken anden måde?

Jeg er ikke afvisende over for at tage en uddannelse, men pt. har vi ikke råd til, at jeg er på SU.

Anmeld Citér

2. april 2017

Fia

Du skal være meget heldig at finde et kontorjob ufaglært og hvor du kan arbejde hjemmefra. 

Jeg har været heldig at få et kontorjob hvor jeg kan arbejde hjemmefra. Det er i privat regi. Jeg har ikke en kontorrelateret uddannelse men en videregående og er dermed overkvalificeret men det var svært at få et job overhovedet dengang jeg søgte. Så jeg tog hvad som helst. idag er jeg rigtig glad for mit arbejde netop fordi jeg har så meget frihed.

Grunden til at jeg fik den var fordi jeg kendte nogen der kendte nogen, så jeg har været meget heldig. 

Hvis du vil arbejde hjemmefra, så har du ikke ret mange muligheder. Enten som telefonsælger eller måske en kundeservicemedarbejder for et onlinefirma hvor du skal besvare mails. 

Eller som nogen nævner det så kan du blive selvstændig. 

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at blive selvstændig, men jeg er desværre blank for idéer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.