Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eirene skriver:Hej med jerEr der nogle der kunne tænke sig at komme til tøjparty hos mig den 8. eller 29. november? Jeg bor i Lynge på Sjælland.Tøjet er fra bocajeans.com og er rigtig lækker kvalitet. Min søster er lige startet som forhandler og mangler et netværk. Så er der nogen der er friske?Kh Irene
Vil da lige gøre opmærksom på denne igen. Det er rigtig lækkert tøj. Så hold jer ikke tilbage. Bare sig hvornår I kan...
Det lyder fedt med sådan en home party, skal man være et bestemt antal mennesker for de vil komme?? Hvor på syd sjælland??
Der skal minimum være 5 personer. Jeg bor i Lynge i Nordsjælland. Og det er jo mig der holder det.
Totalt doven-spørgsmål, men hvad dag er den 8.?? Hvis det er en tirsdag, så kan vi desværre ikke, men ellers kunne jeg da godt være interessert.
Jeg bor jo i Skævinge, så det tager jo ikke mere end 15 min at komme til Lynge
Den 8. er en søndag, men der er jeg stort set booket op (7-8 + mig selv), så hvis vi kunne samle sammen til en anden dag, ville det være bedre. Kunne være superhyggeligt..
Hvad siger I til den 18. november? Kunne det ikke friste nogen at komme forbi og kigge på lækkert børnetøj og måske smage på en lækker hjemmebagt MMF-kage??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128