Så blev manden indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Kommer lige et indlæg fra mig som i nok ikke kan finde hovede og hale i alligevel.
Sagen er den at jeg lige har efterladt manden på sygehuset, fordi lille pigen skulle hjem og sove.
Han er blevet indlagt fordi de har mistanke om at den ene kugle har dreget sig så den ingen blod får.
Fuck det er ikke sjovt at forlade en man elsker så højt når man kan se han har så ondt. Og kan ikke lige finde nogen til at passe hende, kan jo heller ikke rigtig gøre noget for ham alligevel oig ved godt han er det rigtig sted når han har det sådan, men sjovt er det ikke lige nu.
Heldigvis er Niels på ferie nede ved mormor, så jeg har kun Anne at skal tage mig af.
Ved ikke hvad jeg vil med det vist bare have lidt luft for det hele og skal jo have tiden til at gå med noget, ind til de finder ud af hvad der er galt.

Joan som nok har været i bedre humør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Millebasse

Åh nej, Joan..
Tænk på at han er i gode hænder og at de nok snart skal finde ud af hvad der er galt, så har slipper for alle smerterne..

Stort til dig..

Camilla

Anmeld

7. oktober 2009

ivfmarie

uhh nej da!! Kan dælme godt forstå at det ikke har været fedt at skulle køre fra ham! Selvom man hverken kan gøre fra eller til, så giver det lissom lidt ro i sjælen at være til stede. Men selvfølgelig skal du også tage dig af Anne, som jo ikke forstår hvad der foregår!
Det gode er jo, at der er nogen der har forstand på det de laver, der tager sig af manden nu!

Knus og Tanker fra Marie

Anmeld

7. oktober 2009

Kaufie

Stakkels dig - kan godt forstå du er lidt rundt på gulvet - og bekymret.

Heldigt nok Niels er på ferie, så du kun skal tage dig af Anne - din mand er der jo andre, der nok skal tage sig af.

God bedring til ham og til dig

Anmeld

7. oktober 2009

Susan1978

God bedriing med ham Joan. ! 

Anmeld

7. oktober 2009

birgittemarie

Puhada, det var da ikke spor sjovt! Stakkels jer.

Rigtig god bedring til ham og jeg håber, du snart får godt nyt fra sygehuset. Skal han opereres?

Knus Birgitte

Anmeld

7. oktober 2009

Muffinmus

æv da, så var det måske lidt mere alvorligt end den betændelse du snakkede om???
Puha, stakkel mand, ved hvor ømme de er omkring deres nossere:-)
Håber de finder ud af det hurtigt.

Anmeld

7. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Tak skal i have alle sammen vi ved ikke om han skal under kniven endnu. Jeg er lige kommet hjem derinde fra igen og han er blevet scannet men har ikke fået svar endnu.
Jeg har fået fundet en barnepige til tøsen til i aften hvis jeg gerne vil derind, men nu må vi se for han har det ikke rigtig godt, så kan jo være det er bedre jeg venter til i morgen hvis det er sådan.

Joan

Anmeld

7. oktober 2009

ivfmarie

Jeg håber på det bedste for jer !

Marie

Anmeld

7. oktober 2009

..

Kan virkeligt godt forstå du allerhelst vil være derinde sammen med ham. Det er frustrerende når det ikke kan lade sig gøre..

Håber alt løser sig på bedste måde - god bedring til ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.