Overgang fra amning til flaske, 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2017

nielsen80

Anonym skriver:

Har læst deres wiki, men baby bider lige så meget på grund af dårlig sutteteknik så synes det er lidt svært at gøre noget ved nu hvor baby er 6 måneder 

Kan jeg godt forstå!

Jeg ville vende den med noget fagpersonale(SP eller lign) så. Gør det ondt at pumpe ud? Hvis du kan holde det ud, så sørg endelig for at gøre det på det "dårlige" bryst. Du skulle nødig få brystbetændelse også. Jeg tænker, du så måske kunne give det udpumpet mælk på kop? Og i mellemtiden sørge for at tilbyde flaske igen og igen og igen. I starten kan det være en god ide, at det er far eller en anden end dig der gør det(hvis muligt).Også ellers forsætte med at amme om natten, hvis det er det, du ønsker.

Igen tag den med fagpersonale! Jeg er ikke kvalificeret til at rådgive, men min umiddelbare holdning er nok, at sunde og raske babyer sulter ikke sig selv. Så hvis alt er ok, så skal din baby nok sørge for at få den føde på den ene eller anden måde. Det er jo ikke en nyfødt, men en velernæret 6 mdr baby.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Kan jeg godt forstå!

Jeg ville vende den med noget fagpersonale(SP eller lign) så. Gør det ondt at pumpe ud? Hvis du kan holde det ud, så sørg endelig for at gøre det på det "dårlige" bryst. Du skulle nødig få brystbetændelse også. Jeg tænker, du så måske kunne give det udpumpet mælk på kop? Og i mellemtiden sørge for at tilbyde flaske igen og igen og igen. I starten kan det være en god ide, at det er far eller en anden end dig der gør det(hvis muligt).Også ellers forsætte med at amme om natten, hvis det er det, du ønsker.

Igen tag den med fagpersonale! Jeg er ikke kvalificeret til at rådgive, men min umiddelbare holdning er nok, at sunde og raske babyer sulter ikke sig selv. Så hvis alt er ok, så skal din baby nok sørge for at få den føde på den ene eller anden måde. Det er jo ikke en nyfødt, men en velernæret 6 mdr baby.

Har snakket med sp i fredags og fik bagefter pencillin imod infektion. Har malket ud fra det dårlige bryst en uges tid, så mælkeproduktionen er også faldet lige sp stille. 

Så jeg er simpelthen den "onde" mor idag, der holder fast i nogle faste flasketidspunkter i håb om at baby er ret så sulten til flasken.. har besluttet mig for at det her bare ikke går længere og trøster mig med at baby trods alt har fået min mælk i 6 måneder. 

Holder dog foreløbig fast i natamningen da det ikke er lige så hårdt for brystet, når baby halvsover ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.