Influenza-vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Cris

ka-ri-na skriver:

jeg forstår godt din/jeres bekymring...

men jeg vil bare påpege at denne svine influenza, trods alt er en influenza... Der vil konstant komme nye typer af influenza frem... Influenza vira muterer kraftigt.... Jeg har det sådan at det er en influenza som alle andre... Og jeg tror at en af grundene til at man måske er længere syg ved denne type influenza er at vores immunforsvar aldrig har været i kontakt med denne...

sørg for at vaske dine hænder når du har handlet osv og brug alcogel til desinfektion.... spis dine vitaminer og undgå stress... så tror jeg du er godt stillet

Det er også, hvad jeg mener. Jeg ville ikke putte noget i min krop, som de ikke engang kan garantere, at der virker. Jeg har hørt, at man ikke rigtigt ved meget om den der vaccination. Så nej tak fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Cris skriver:

Det er også, hvad jeg mener. Jeg ville ikke putte noget i min krop, som de ikke engang kan garantere, at der virker. Jeg har hørt, at man ikke rigtigt ved meget om den der vaccination. Så nej tak fra mig.

jeg bryder mig generelt ikke om ideen... at injicere en virus, som godt nok er svækket... men føj...

altså Nikoline bliver kun vaccineret fordi det er de der sygdomme som kan blive livstruende...

Anmeld

7. oktober 2009

Nymor

Hey

Da jeg spurgte  min læge, svarede han mig, at man kun tilbyder gravide i risikogrupper (astma, overvægt etc.) vaccinen. OG at influenzaen i øvrigt ikke er skadelig for barnet indeni maven, hvilket var min store bekymring. Så hvis du ellers satser på at kommet helskindet igennem sådan en omgang - hvis du overhovedet bliver smittet - så er der altså ingen grund til at få vaccinen.

Kh mig  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.