Saphiira skriver:
Jeg er rigtig ked af, at høre at du er blevet smidt ud af din uddannelse.
Vi oplevede også at vores datter var syg konstant - det var også nærmest hver uge. Det startede fra hun var 6 måneder til ca. 12 måneder.
Det viste sig så at være ørene, og hjalp da hun fik dræn. Jeg forstår din frustation.
Vi har også perioder i, hvor hun er meget syg, eller det er ikke kun hende men alle børnene fra DP. Dagplejeren har også fortalt, at hun aldrig har haft så syge børn før, men det ikke kun er hende, som oplever det, men faktisk os andre dagplejer i område.
Det er jo faktisk værd at tænke over, det sidste du skriver der.
For jeg tror din DP-mor har ret, og det er også hvad man ofte læser herinde.
Jeg tænker sådan helt generelt, om vi er blevet for pylret om vores unger. Jeg mener, skal der ikke skidt til at kunne modstå skidt?
Går vi for meget op i øko-mærker, parfumefri, osv. at vores små guldklumper ikke kan modstå de stoffer, partikler, bakterier whatever der jo faktisk findes ude i den verden vi befinder os i hver dag?
Ej, det er måske en farlig diskussion at starte, og jeg vil ikke kunne følge den til dørs (fordi jeg er både og, og fordi mine unger også bliver skånet, men til en hvis grænse - et sted midt imellem), men blot en tanke her en fredag formiddag