Anonym skriver:
Eller er det en underlig måde at bede om et bidrag på? Føler virkelig jeg bliver afkrævet og at det ikke er så frivilligt om man vil donere, skal lige i samme ombæring siges at selve gymnastikken kostede 600 for en sæson, vi kan godt finde råd til at give 70 kroner til instruktør gaver men kunne da forestille mig at det for nogen er mange penge i et stramt budget 
Jeg har en datter som gik til gymnastik - hendes trænere var intet mindre end fantastiske! Så til afslutning havde jeg selv købt en lille blomst og skrevet et kort med tak for min datters udvikling...
De blev så glade og rørte 
En anden sæson var der fællesindsamling - den opstod da en forælder luftede tanken over for os andre og efterfølgende sendte en besked rundt med forslag/en føler og hvis man ville være med, kunne man indbetale vistnok 25 kr. og oplyse barnets navn.
Jeg ville nok springe langt væk ved krav om 70 kroner?! Okay, de er så 7 trænere, men alligevel... tænker man kunne have klaret det alligevel for mindre og så en fælles kurv eller noget.
Og ja, jeg syntes også den beske du har fået er ret krævende.
Måske vedkommende ikke er god til at formulere sig, og det skrevne kan ofte misforstås... Men syntes godt man kunne gøre sig mere umage med ordlyden - især hvis man ikke har luftet tanken fysisk som i mit tilfælde inden...
Bliver også lidt provokeret at ordlyden "jeg syntes..." okay godt så, men prøv at bred tanken ud og fornem stemningen ved de andre forældre
Og hvis man selv syntes "så meget" kan man gøre som mit første eksempel: selv samle ind og selv give fra eget barn 
Anmeld
Citér