Anonym skriver:
Ja der er jo ikke andet for end at vente og se tiden an..
Vi er i behandling i Region Sjælland så det vil sige på Holbæk sygehus..
en kollega af mig, fortalte at hendes graviditet med nr. 2 barn (opnået naturligt), startede lige som min (vores) altså med lavt Hcg tal som streg langsomt, og de fik også afvide at den kunne gå begge veje, og at det kunne være en graviditet uden for livmoderen, og hun fik også taget masser af blodprøver, det endte altså med en søn der i dag er 4-5 år og som ingen ting fejler.. Men som hun også sagde hun ønskede ikke at give falske forhåbninger, men ville gerne fortælle den positive historie..
Men ja man ønsker endelig bare en afklaring, det er i hvert fald sådan vi har det, for selvom man prøver, så får man lige som du skriver forhåbninger om noget der måske ikke sker, eller også er man negativ, og det ønsker man jo heller ikke at være hvis det nu lykkes..
Vi er så også nået frem til, at man også er endt sådan et sted, hvor ligegyldigt hvordan blodprøven stiger, så stoler man nok ikke helt på det, før end man når til den uge hvor man scanner, og man så ser hjertelyd.. Så det er bare uger i ventetid..
Nej der er desværre ikke andet for, selvom jeg tager mig sig i at tænke mange gange på en dag, om jeg er gravid eller ej, for min krop bilder mig ind at der foregår noget inde i mig og den opfører sig anderledes end den plejer - desværre kan det hele også bare være indbildning.
Det er dejligt med alle de gode historier, som den du nævner om din kollega. Jeg har også googlet mig til en masse lignende, men det kan desværre stadig gå begge veje i vores situation.
Jeg glæder mig til morgendagens blodprøve og resultatet deraf, så jeg kan komme videre, om det er den ene eller anden vej. Min krop opfører sig som sagt mærkeligt og jeg glæder mig til at få en afklaring på, om det er ren indbildning.
Det er godt at dit hcg stiger, selvom man bare ville ønske at man fik nyheden om at det var steget markant siden sidste måling.
Anmeld
Citér