Positive historier om for tidligt fødte indtil u34

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2017

Moar2011

Tak for din besked. 

Det prøver jeg virkelig også men alle historierne på nettet, de facts der er og det sygeplejerskerne informere om overskygger virkelig følelsen af babylykke lige nu og det gør mig enormt trist 

Hvor gammel er dit barn nu? 

Hvornår var det du fødte? 

Han bliver 6 her i april 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. marts 2017

TR

Milalas skriver:

Kære alle. 

Jeg sidder her med en skøn baby som er født i uge 32, men i stedet for at være ovenud lykkelig for at hun er kommet ud til os så er mit hjerte og hjerne fyldt med bekymring om hvad fremtiden bringer. Hun klarer sig flot og der har ikke været store komplikationer. Hun bruger stadig sonde men ellers er hun fri for overvågning. 

Jeg søger sådan at sygeplejerskerne fortæller mig at hun nok skal blive helt "normal" og at jeg ikke skal være bekymret men det er ikke tilfældet. De kan jo selvfølgelig ikke love noget og derfor forberedes jeg hele tiden på senfølger. 

Keg er simpelthen så bekymret at jeg slet ikke kan nyde hende  

Er der nogle der har nogle positive historier? Er det helt sikkert at hun for komplikationer? 

Jeg ønsker helst at høre fra jer der har erfaring med børn fra ekstremt tidligt til uge 34. 

Mange hilsner

Hej  

først tillykke med hende .

min søn er født i uge 29+1 .

så du må gerne spørger ind ,hvis der er noget du gerne vil vide 

Anmeld Citér

18. marts 2017

KMC73

Jeg har en datter født uge 31+5, vejede 1520 g, for snart 9 år siden. Var indlagt i 5 1/2 uge, da hun havde lidt problemer med at undvære ilt. Og hun fik lysbehandling 2-3 gange, pga. gulsol. Men ellers var der ikke noget med hende. Hun har ingen men efter den tidlige fødsel, og har aldrig haft det. Klarer sig fint i skolen. Var i alm. mødregruppe, men ikke efter fødsel, men efter terminsdatoen, sådan at børnene var nogenlunde alderssvarende. Hun har altid været lidt lille i det, men ikke mindre end lillesøster, der er født i 38+4.

Skriv endeligt, hvis du har spørgsmål.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.