Milalas skriver:
Mange tak for din besked, Stine.
Selvom din datter er født 34+, så er det rart at høre at alt er ok og skønt for jer
Jeg må undersøge om jeg/vi måske også skal i sådan en mødregruppe - det lyder som en god idé i hvert fald.
Har I gjort noget for at undgå at jeres børn blev sansesart fx?
Jeg var i hvert fald mega glad for den mødregruppe, da vi så ku følges lidt med dem vi var indlagt sammen med. Og sp'er var bare rigtig dygtige osv, så det vat fedt!
Vi var indlagt de første 3 uger efter hun var født, og i de uger havde vi kun korte besøg af feks bedsteforældre, faster og moster. De fik lov til at hjælpe med at pusle osv, da jeg havde fået aks.
Jeg føler ik vi har gjort noget særligt i forhold til at tage extra hensyn.
Vi fuldte de råd vi fik af læger og vores sp, men syntes generelt at Thea var en lille nem baby, der i starten fik sonde hver anden timer, og derefter hver trejede time, så da vi kom hjem var hun fuldstændig "programmeret" til at være sulten hver trejede time
Det dejlige ved en lille, lille baby var, at hun ku bruge alt sit tøj længe.
Hun lå under normal vægt og højde indtil hun var 4 år, hvor hun endelig sprang sin kurve. Nu lige hun i den høje ende i højde, og normal indenfor normal i vægt, så det er jo dejligt. Hun er forresten 8 år i dag. Vh Stine
Anmeld
Citér