Anonym skriver:
Jeg søger nogen som kan svare mig på hvad der kan være galt med mig.
Jeg lider af depression og for ikke så lang tid siden var jeg ekstremt langt nede, med mange selvmordstanker, og der startede det jeg gerne vil have svar på.
Nogen gange nå jeg få for meget at tænke på, så er det som om at min hjerne fortæller mig at jeg skal sætte mig ned og skrige, jeg gør det selvfølgelig ikke, da jeg åbenbart godt kan styre det, men det bekymrer mig meget og især det at det bliver ved, selvom jeg har fået det langt bedre.
Er det meget normalt nå man kun har lettet til moderat depression?
Det er formentlig en følelses af magtesløshed du føler når du gerne vil reagere sådan..
og en gang i mellem kan det faktis hjælpe at slippe det løs, hvis du fx er alene hjemme i badet eller noget, så kan det nogle gange hjælpe rent faktis at sætte sig ned og skrige når det er det man føler for, men det er rart at du også kan styre det
jeg ville klart anbefale en psykolog, nogle er bedere end andre og kan forskellige metoder.. derud over kan det ind i mellem ved siden af være en ide med mindfulness - hvis du ikke kender det er det afslapnings lyde, musik eller ligende der hjælper til at få ro i sindet når man har mange tanker
jeg håber du får det rigtig godt igen
alt held og lykke her fra
Anmeld
Citér