Ti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2017

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Da jeg var gravid kunne jeg også sidde på toilet i 30 min. jeg måtte bare stoppe for kunne hele tiden presse noget ud...

Kommer det i en lang stråle eller er det sjatter med mellemrum?

Jeg var nemlig nød til at "gi op" til sidst!

det er sjatter med mellerum, men jeg er jo ikke gravid.. Max 3+0 hvis det var.. Hvor tidligt oplevede du det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Prøv at Google hvordan man mest optimalt tømmer blæren ordenligt. Måske gør du et eller andet der begrænser at du får tømt den helt i første omgang. 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Abracadabra

Der er jo en konstant produktion af urin fra nyrerne, så man vil hele tiden kunne presse de sidste 'nye' milliliter ud.

Anmeld Citér

9. marts 2017

Newsence

Anonym skriver:

Jeg var nemlig nød til at "gi op" til sidst!

det er sjatter med mellerum, men jeg er jo ikke gravid.. Max 3+0 hvis det var.. Hvor tidligt oplevede du det?

jeg oplevedede det meget tidligt.. 

men det er vigtigt at du stopper og venter til du virkelig ikke kan holde dig mere.. Du stresser din blære og den har bestemt ikke godt af det. Musklen ender med at blive slap..

Så tis og stop og hold dig så længe du kan

Anmeld Citér

9. marts 2017

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

jeg oplevedede det meget tidligt.. 

men det er vigtigt at du stopper og venter til du virkelig ikke kan holde dig mere.. Du stresser din blære og den har bestemt ikke godt af det. Musklen ender med at blive slap..

Så tis og stop og hold dig så længe du kan

Nå for søren.. Svært med lidt blærbetændelse hvor man skal tisse hele tiden   Tak for tip!

Anmeld Citér

9. marts 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Der er jo en konstant produktion af urin fra nyrerne, så man vil hele tiden kunne presse de sidste 'nye' milliliter ud.

Det har du self. ret i, men det er bare nyt for mig

Anmeld Citér

9. marts 2017

Bananaalice

Det lyder som en skøn omgang urinvejsinfektion, har selv lige haft det samme hvor jeg kunne tisse op til 3 gange pr. tur på toilettet 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Det har du self. ret i, men det er bare nyt for mig

Jeg tror (TROR!), at du ville have kunnet opleve præcis det samme for en måned eller et år siden. Alle kan presse lidt urin ud hele tiden, hvis man vil. 

Jeg tror, at du er i gang med et indbildt symptom. Men derfor kan du jo godt være gravid alligevel. 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg tror (TROR!), at du ville have kunnet opleve præcis det samme for en måned eller et år siden. Alle kan presse lidt urin ud hele tiden, hvis man vil. 

Jeg tror, at du er i gang med et indbildt symptom. Men derfor kan du jo godt være gravid alligevel. 

Jeg har problemer med tarmene og sidder derfor ret tit længe på toilettet, så jeg tror jeg ville have oplevet det før. Og er egentlig ikke begyndt at tænke på symptomer endnu, da vi har prøvet et par mdr og er mere rolig nu. Så er ret sikker på det ikke er indbildt, men tak alligevæl 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.