Ti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
18 svar
1 synes godt om
8. marts 2017

Anonym trådstarter

hej,

det så dejligt at kunne stille jer alle mulige spørgsmål, så jeg håber der er nogen der kan give et svar eller kender noget til det:

jeg har i dag været meget på toilet og tisset. Nu har jeg siddet i 20-30 min og der bliver stadig ved med at komme tis!

er det normalt, er der nogen der har oplevet det og hvorfor? Er ikke gravid, men prøver og har testdag ca den 16. 

Jeg er ikke bekymret for at det er noget alvorligt, bara nysgerrig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

hej,

det så dejligt at kunne stille jer alle mulige spørgsmål, så jeg håber der er nogen der kan give et svar eller kender noget til det:

jeg har i dag været meget på toilet og tisset. Nu har jeg siddet i 20-30 min og der bliver stadig ved med at komme tis!

er det normalt, er der nogen der har oplevet det og hvorfor? Er ikke gravid, men prøver og har testdag ca den 16. 

Jeg er ikke bekymret for at det er noget alvorligt, bara nysgerrig 

Det lyder ikke helt normalt i mine øre må jeg indrømme. Altså ikk unormalt at tisse mere når man er gravid. Men uafbrudt i 20-30 min. Det er ikk normalt. Ville nok kontakte lægen :/

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det lyder ikke helt normalt i mine øre må jeg indrømme. Altså ikk unormalt at tisse mere når man er gravid. Men uafbrudt i 20-30 min. Det er ikk normalt. Ville nok kontakte lægen :/

hmm ok.. har lige haft/har måske blærebetændelse, men det kender jeg så godt efter hånden, og det er helt uden smerter.
Vil ikke sige uafbrudt, men jo, kom hele tiden liiiidt mere, med få sekunders pause 

Anmeld Citér

8. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

hmm ok.. har lige haft/har måske blærebetændelse, men det kender jeg så godt efter hånden, og det er helt uden smerter.
Vil ikke sige uafbrudt, men jo, kom hele tiden liiiidt mere, med få sekunders pause 

Jeg ville kontakte lægen ihvertfald. Synes ikk det lyder normalt :/

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg ville kontakte lægen ihvertfald. Synes ikk det lyder normalt :/

Ok, tak for dit svar 

men man tisser vel ikke mere i starten af graviditeten, vel? Altså, bare oftere, ik?

Anmeld Citér

9. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ok, tak for dit svar 

men man tisser vel ikke mere i starten af graviditeten, vel? Altså, bare oftere, ik?

Man tisser nogle gange oftere. Men ikke altid. 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Man tisser nogle gange oftere. Men ikke altid. 

Har en søn, så kender det godt. Tænker bara at så er det bare oftere (sværere at holde på urinen) og ikke MERE tis? 

Anmeld Citér

9. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Har en søn, så kender det godt. Tænker bara at så er det bare oftere (sværere at holde på urinen) og ikke MERE tis? 

Ja det er også det jeg siger. Man tisser måske oftere. Men ikke længere tid

Anmeld Citér

9. marts 2017

Newsence

Da jeg var gravid kunne jeg også sidde på toilet i 30 min. jeg måtte bare stoppe for kunne hele tiden presse noget ud...

Kommer det i en lang stråle eller er det sjatter med mellemrum?

Anmeld Citér

9. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Ja det er også det jeg siger. Man tisser måske oftere. Men ikke længere tid

Nå ok, hehe så er vi enige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.