Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Astrid P

Der sker da godt nok ikke meget herinde idag...

Jeg sidder og forbereder filosofi og danskundervisning til i morgen, og derefter er jeg vist nødt til at smutte under dynerne, for jeg skal stå for morgenmotion med eleverne i morgen tidlig kl. 6.45

Håber I har det dejligt!

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Lise

Jeg har det da meget dejligt!

Har ikke lavet så meget i aften. Var alene da mand var til hockey, så jeg har bare slappet af... burde have læst i nogle bøger, men det gad jeg ikke

Anmeld

6. oktober 2009

Mary

Hmm, jeg har plejet mit redebyggerinstinkt. Det har jeg pludselig fået lidt overskud til efter jeg blev sygemeldt, så jeg har bare hygget mig med at sortere vintertøj, vasketøj, sko og lign.....  Jeg HAR rent faktisk hygget mig med det, så derfor besluttede jeg mig for at lave en mega lang to do liste over de næste tre måneder!

Er alt for rastløs til at sidde stille og se tv eller ved computeren alt for længe, fatter ikke hvad der går af mig.

Lyder sørme ikke særlig rart med morgengymnastik kl 6.45 - god fornøjelse, hehe.

Anmeld

7. oktober 2009

Susan1978

jeg var på babyvisit igår..

min veninde fik en datter ved KS igår ved middagstid, så jannik og jeg var så heldige at få lov at komme ud og kigge igår aftes..  ihhhh altså sådan en fin lille pige..

og ja jeg havde drømmekage med..  som bare faldt i så god jord.

Jannik var helt bange for at jeg ville blive totalt skruk, men det blev jeg ikke, var mere glad og stolt på deres vegne.

i dag er endnu en arb dag begyndt...

Anmeld

7. oktober 2009

ivfmarie

Idag er jeg hjemmegåede med en feberramt Malte...
Satser på en gåtur og så lidt hjemmebag, ellers må det bare foregå på Maltes præmisser... Lille pjok

Anmeld

7. oktober 2009

Plysbjørnen

Jeg var på arbejde i går aftes... Lige nu går jeg og hygger mig med at sortere tøj...

Har alt ungernes tøj der skal sorteres efter som det bare var blevet smidt i nogen store sække og så i kælderen...

Så det bliver sorteret og mærket op...

Anmeld

7. oktober 2009

Kaufie

Ja, jeg sover om aftenen  Er simpelthen ved at falde ned af sofaen kl 21, hvis ikke jeg lægger mig - og så kan jeg jo lige så godt gå i seng......

Mette 7+1 og trrrraaaat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.