Så blev jeg også singlemor - men hvordan gør man l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg villle i øvrigt aldrig lade mit datingliv "gå udover" min tid med børnene. Altså jeg ville fx aldrig få passet børn for at gå på date. Heller ikke om aftenen. Både for børnenes skyld men måske også for at den man dater, ikke skal tro at man er vildt tilgænglig med tid, for så kan det hurtigt blive noget fnidder og noget med af forventningerne bliver lidt forkerte. 

Jeg forstår godt dit indlæg, men hvis man nu har barnet 24/7 og barnet ikke ser sin far, så er det  måske en anden historie :-)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg forstår godt dit indlæg, men hvis man nu har barnet 24/7 og barnet ikke ser sin far, så er det  måske en anden historie :-)

Ja, så er det noget andet jeg kender også en selvvalgt single mor, og selvfølgelig er hun nødt til at gøre anderledes end hvad jeg kunne gøre. Det siger sig selv. Men man kan så også sige, at når man har børnene 24/7 -365, så går der heller ikke så megrt fra ens tid med børnene, med en pasning i ny og næ. Men der går hurtigt vigtig tid fra hvis man kun har hveranden weekend med sine børn og man så dater fredag, lørdag eller søndag  

jeg ville dog stadig prøve at prioriterer at det ikke tager for meget tid. Fx, når man har set en et par gange, ville jeg måske lave kaffedate hjemme på sofaen efter børnene er lagt i seng. Ellers kan det blive til meget pasning i starten af sådan en relation, man vil jo gerne ses med rimelige mellemrum. 

Jeg synes dog det bliver svært ift at udskyde introduktion af børn, hvis man ikke har deleordning. Min veninde introducerede en fyr efter 4-5 dates, og jeg kan godt forstå det!!, for det er da drøn besværligt at ses når man altså har børn hele tiden! Men de brød op efter 4,5 mdr.. og så kan der pludselig komme MANGE mænd forbi de ungers liv, hvis mor introducerer efter 4-5 dates i fremtiden også. Det synes jeg ikke er måden at gøre det på, men jeg forstår godt hvorfor hun gjorde det, og jeg har heller ikke selv en god løsning på det.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.