Så blev jeg også singlemor - men hvordan gør man l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2017

Anonym trådstarter

Hvordan bær I andre jer ad med at date som enlig forælder? På et tidspunkt vil jeg gerne igang og man kan selvfølgelig altid få en barnepige til at komme, men nu hille jeg lige høre jer andre pm hvad i gør 

Min datter skal ikke introduceres for nogen så tidligt, så hvordan gør I andre? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan bær I andre jer ad med at date som enlig forælder? På et tidspunkt vil jeg gerne igang og man kan selvfølgelig altid få en barnepige til at komme, men nu hille jeg lige høre jer andre pm hvad i gør 

Jeg skriver lige som anonym da det stadig er meget nyt. 

Men jeg mødte en i byen for lidt over en uge siden da min søn var på weekend hos sin far. 

Idag skal han til overnat samvær hos far igen og i aften ser jeg på ham fyren jeg mødte.

så dater når sønnen har samvær med far. Jeg vil nemlig heller ikke introducerer ham for nogen ny før jeg er sikker på at det bliver alvorligt og kan fyren ikk klare kun at ses et par gange om ugen. Jamen så er han bare ikke den rigtige

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

Jeg dater også kun når min dreng er hos sin far. Vi deler 10-4. Pt dater jeg en (eller jeg prøver) hvor vi har børn forskudt af hinanden så vi har aldrig dage hvor børnene er "væk" på samme tid. Så helt ærligt så syns jeg virkelig det er svært især hvis det er en som også har børn - og jeg oplever også at dem der ikke har børn ofte også helst vil ha dem uden børn  

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

Jeg har mine børn i 7/7.

jeg mødte faktisk min kæreste over nettet. Vi havde kærestetid når jeg ikke havde mine børn. I den uge hvor jeg havde min børn brugte jeg min tid til dem, og så måtte han acceptere det. Hvis han var/er den rigtige så acceptere han det. Der gik 2 mdr til de mødte min kæreste. Idag har vi hus sammen og mine børn er her hver anden uge. Det går over al forventning. 

Jeg tænkte dengang jeg blev skilt, at jeg ville da aldrig finde en, og slet ik en som acceptere jeg har børn.. jeg føler mig meget heldig! De gode mænd findes derude! ☺️

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym trådstarter

Åh tak for de gode historier piger 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Skrev med fyre over datingapps og mødtes med dem når jeg ikke havde børn. 

Min børn har kun mødt 1 ud af alle dem (ja der har været maaaaange, haha) og det var efter vi havde kendt hinanden 6mdr og var blevet officielt kærester. "Varslede" min eks 2,5mdr før, så han var forberedt på at jeg havde mødt en jeg følte det udviklede sig seriøst med, og som nok skulle møde børnene før eller siden. 

Børnene har nu kendt min nye kæreste i 3mdr og de er vilde med ham, så skønt <3

Anmeld Citér

7. marts 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Mor11 skriver:

Skrev med fyre over datingapps og mødtes med dem når jeg ikke havde børn. 

Min børn har kun mødt 1 ud af alle dem (ja der har været maaaaange, haha) og det var efter vi havde kendt hinanden 6mdr og var blevet officielt kærester. "Varslede" min eks 2,5mdr før, så han var forberedt på at jeg havde mødt en jeg følte det udviklede sig seriøst med, og som nok skulle møde børnene før eller siden. 

Børnene har nu kendt min nye kæreste i 3mdr og de er vilde med ham, så skønt <3

Både til ventetiden før møde og til varsling af eks'en. Det er god stil.

Anmeld Citér

7. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg villle i øvrigt aldrig lade mit datingliv "gå udover" min tid med børnene. Altså jeg ville fx aldrig få passet børn for at gå på date. Heller ikke om aftenen. Både for børnenes skyld men måske også for at den man dater, ikke skal tro at man er vildt tilgænglig med tid, for så kan det hurtigt blive noget fnidder og noget med af forventningerne bliver lidt forkerte. 

Anmeld Citér

7. marts 2017

NupaSofia

Jeg præsenterede min søn for min kæreste efter 10-11 måneder. Det var nemt nok, fordi jeg kun har min søn hver anden weekend. Jeg var før hen ganske fordomsfuld i forhold til enlige forældre, der præsenterer deres børn for alle, de dater, men kan sagtens se at der er mange, der har begrænset med frihed. Så har ændret lidt holdning til det med børn og dating. 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Guldlok88

Profilbillede for Guldlok88

Jaa, det er svært.. Her er der ikke faste dage som faderen har vores søn.. Så det er de få weekend dage som bassen er ved hans far.. Så måske en gang om måneden at jeg kan date.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.