Få køn at vide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

TbCp

Snuffler25 skriver:

Hej Piger )

Er det ikke meget normalt, at man kan få køn på baby at vide til MD scanning (også kaldet gennemscanning) ?
Det skal jeg d. 18/11 - der vil jeg være 19+3 uger henne og vil da viiildt gerne vide kønnet??

Synes bare jeg har læst forskellige udmeldinger både på baby.dk og andre steder.. nogen siger at man decideret ikke kan forvente at få det at vide, eller at de ikke vil tjekke det der.
Andre siger de fik det at vide til denne scanning, som var det den naturligste ting i verden.

Det ville jeg da også mene det var egentlig?  - man gennemgår jo alligevel hjerte og alle organer osv - så ka man vel alligevel godt tjekke om der er en tap eller ikke altså? Hehe 

Jeg skal scannes på Holbæk Sygehus - nogen der har erfaring med dem?

På forhånd tak 

Vi bad om at få det at vide hvis de kunne se det, de kiggede men Liva lå med krydsede ben så der var ikke noget at komme efter

Først ved en scanning i uge 32 fik vi kønnet at vide.

Så spørg om de vil kigge efter kønnet og håb at det kan lade sig gøre at se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Snuffler25

Ja det vil jeg gøre, jeg vil i hvert fald spørge om jjordmorderen vil være sød at kigge efter kønnet for os, da vi meget gerne vil have det at vide. Og så må vi overveje alt efter resultatet om vi på et senere tidspunkt må investere i en kønsscanning... hehe  Trpr simpelthen ikk jeg kan vente til den kommer ud med at vide det

Men dejligt at høre om de positive erfaringer med Holbæk i hvert fald, så krydser jeg for at de også kan hjælpe mig - hvis bebs ligger korrekt

Herligt andre også blev glade for svarene

Anmeld

7. oktober 2009

Snuffler25

Henriette72 skriver:

Uhh det lyder godt Jeg skal nemlig til MD på Holbæk sygehus d. 20.10 (19+2) og vil meget gerne vide hvda der gemmer sig, selvom jeg har en fornemmelse

Knus
Henriette 17+3

Held og lykke  
Vil du skrive herinde og fortælle hvordan det gik bagefter?? 

Hva ku du tænke dig det er for et køn - eller er det underordnet? 

Anmeld

8. oktober 2009

Henriette72

Snuffler25 skriver:

Held og lykke  
Vil du skrive herinde og fortælle hvordan det gik bagefter?? 

Hva ku du tænke dig det er for et køn - eller er det underordnet? 

Tak skal du ha'

Selvfølgelig skal jeg nok lige holde dig opdateret om hvordan det gik

Egentlig er jeg ligeglad, men hvis man ser på den praktiske side, en pige for jeg har en datter i forvejen som er fra 31. marts 2007 og jeg har termin 14. marts 2010, så det er bare at hive tøjet fra

Hvad med dig? Er det også underordnet for dig?

Knus

Anmeld

10. oktober 2009

Snuffler25

Henriette72 skriver:

Tak skal du ha'

Selvfølgelig skal jeg nok lige holde dig opdateret om hvordan det gik

Egentlig er jeg ligeglad, men hvis man ser på den praktiske side, en pige for jeg har en datter i forvejen som er fra 31. marts 2007 og jeg har termin 14. marts 2010, så det er bare at hive tøjet fra

Hvad med dig? Er det også underordnet for dig?

Knus

Hehe tak for det, vil glæde mig til at høre hvordan det gik

Ja det er egentlig underordnet om det bliver en dreng eller pige, vil bare gerne vide hvilket et af de to køn jeg kan forvente vil jo gerne hygge mig med forbredelse osv hehe og finde på navne ikke mindst

Jeg synes der bliver født rigtig mange drenge i øjeblikket, det er lidt sjovt at der er så mange af samme køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.