Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej jeg har med plade i, men hvad vil du gi jeg vil godt tage et billede af den
WiitrioeN skriver: ligger du inde med en ved lige holdt (staves) flot, og forholdvis billig slee bee pose fra et ikke ryger hjem så er jeg meget intresseret...Kom med et billede og en prisKnus Stina
ligger du inde med en ved lige holdt (staves) flot, og forholdvis billig slee bee pose fra et ikke ryger hjem så er jeg meget intresseret...Kom med et billede og en prisKnus Stina
Jeg ved ikke om du har set det, men, Bilka har i den uge vi går ind i, dem på tilbud til 450 kr
glennie skriver: hej jeg har med plade i, men hvad vil du gi jeg vil godt tage et billede af den
hvad skal du ha for den og hva alder går den op til? kan jeg se et bllede?
LotteN skriver: Jeg ved ikke om du har set det, men, Bilka har i den uge vi går ind i, dem på tilbud til 450 kr
nej det har jeg ikke set men vil da lige gå ind og kigge
WiitrioeN skriver: nej det har jeg ikke set men vil da lige gå ind og kigge
jeg havde nemlig siddet og kigget efter brugte.. men priserne ligger som meget på 300 kr og så vil jeg helelre give 450 og så få en HELT ny - så ville da bare lige gøre dig opmærksom på det!
LotteN skriver: jeg havde nemlig siddet og kigget efter brugte.. men priserne ligger som meget på 300 kr og så vil jeg helelre give 450 og så få en HELT ny - så ville da bare lige gøre dig opmærksom på det!
mange tak for det, har lige været inde og kigge og den er da super fin det er da noget viu klart vil overveje...
Hvor lang tid kan de bruge den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128