Graviditet og hæmorider :( HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Kan du ikke mærke dem når du har været på toilettet? At der er noget som stikker ud fra numsen..

De stikker ikke ud som sådan. Altså de hænger ikke. De sidder fast på endetarmsåbningen og er hævede. Men ikke noget jeg kan skubbe på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er højgravid og døjer med hård mave og hæmorider. 

Det har dog aldrig været så slemt som nu. Det gør så ondt at jeg næsten ikke kan gå eller bukke mig eller sidde for den sags skyld  

Kan man købe noget i håndkøb som er graviditetsvenligt og som virker? 

Du skal have creme og evt. stikpiller hos lægen. Det er rigtig fint med diverse cremer i håndkøb, men når du er så plaget af dem, så skal du have noget der virker 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Du skal have creme og evt. stikpiller hos lægen. Det er rigtig fint med diverse cremer i håndkøb, men når du er så plaget af dem, så skal du have noget der virker 

Må man bruge stikpiller når man er gravid? 

Enebærsalve har hjulpet en lille smule men jeg må indrømme at det ville være rart at slippe af med dem helt 

Anmeld Citér

5. marts 2017

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Må man bruge stikpiller når man er gravid? 

Enebærsalve har hjulpet en lille smule men jeg må indrømme at det ville være rart at slippe af med dem helt 

Det må man godt 

Den mængde lægemiddelstof man optager er meget begrænset, så man må gerne bruge den under graviditet. Det kan jo også være, at cremern er nok, hvis de "kun" sidder udvendigt. Cremen kan også føres op i tarmen med den lille studs der er med 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Det må man godt 

Den mængde lægemiddelstof man optager er meget begrænset, så man må gerne bruge den under graviditet. Det kan jo også være, at cremern er nok, hvis de "kun" sidder udvendigt. Cremen kan også føres op i tarmen med den lille studs der er med 

Okay. Mange tak for råd. 

Jeg ser lige hvordan jeg har det imorgen og ringer til lægen hvis ik det bliver bedre. 

Anmeld Citér

5. marts 2017

fif

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er højgravid og døjer med hård mave og hæmorider. 

Det har dog aldrig været så slemt som nu. Det gør så ondt at jeg næsten ikke kan gå eller bukke mig eller sidde for den sags skyld  

Kan man købe noget i håndkøb som er graviditetsvenligt og som virker? 

Hej 

jeg duppede rødvin på et vatrondel, og efterhånden gik den væk det er da værd at prøve, for det gør jo smadder ondt!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.