Graviditet og hæmorider :( HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er højgravid og døjer med hård mave og hæmorider. 

Det har dog aldrig været så slemt som nu. Det gør så ondt at jeg næsten ikke kan gå eller bukke mig eller sidde for den sags skyld  

Kan man købe noget i håndkøb som er graviditetsvenligt og som virker? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Hej alle

Det har dog aldrig været så slemt som nu. Det gør så ondt at jeg næsten ikke kan gå eller bukke mig eller sidde for den sags skyld  

Du må bruge det der creme når du er gravid. Det holdt det lidt i skak da jeg var gravid. Så snart jeg fødte fik jeg stikpiller 

Anmeld Citér

3. marts 2017

mija

Du kan få din læge til at udskrive noget creme. Jeg led desværre også meget af det, da jeg var gravid, et godt råd hvis det virkelig gør ondt, er at tage en isterning viklet ind i lidt papir og holde på et stykke tid, det lindrede rigtig meget. Ellers skulle honning og rødvin også være godt at dutte på

Anmeld Citér

3. marts 2017

Lul85

Anonym skriver:

Hej alle

Husk at du ikke må tørre med toiletpapir. Brus istedet ved toiletbesøg.

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har også en lige pt og har 3 uger til termin! Det er desværre ret almindeligt når man er højgravid, pga det øgede pres... 

Jeg har været på apoteket idag og købt ac3 comfort - det fås i håndkøb. Jeg håber den har det taget værste imorgen - ellers bliver det en lang dag/weekend 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym

Enebærsalve hjalp mig ��

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

Opdatering:

Var på apoteket og fik ac3 cremen som jeg har brugt 3-4 gange idag. Jeg synes det hjælper lige når jeg smører det på men så heller ikke mere. 

Jeg græd 3 gange her til aften fordi det gør sindsygg ondt. 

Imorgen vil jeg prøve at skaffe enebærsalve da jeg hat læst det skulle være godt.  

Wish me good luck 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Goggelogge

Jeg har dem også.. Jeg plejer når jeg har været på toilettet at gøre et stykke papir vådt med koldt vand, holde det på hæmoriderne og skubbe dem tilbage, det gør ikke ondt når de er på plads igen..

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Jeg har dem også.. Jeg plejer når jeg har været på toilettet at gøre et stykke papir vådt med koldt vand, holde det på hæmoriderne og skubbe dem tilbage, det gør ikke ondt når de er på plads igen..

Hvad mener du med skubbe dem tilbage?

Anmeld Citér

5. marts 2017

Goggelogge

Anonym skriver:

Hvad mener du med skubbe dem tilbage?

Kan du ikke mærke dem når du har været på toilettet? At der er noget som stikker ud fra numsen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.