hjælp til navn på monstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
8 svar
2 synes godt om
1. marts 2017

Anonym trådstarter

Godaften , jeg skriver som anonym, fordi min søn og datter har valgt, at de vil holde en monster fest for deres kammerater , og nogle af deres forældre er her på baby.dk.

det skal jo være overraskelse. Jeg har et billedet fra nettet, af nogle monster (de der var et hit i 90erne)  men hvad hedder de? Og kan man stadig købte noget tilsvarende?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2017

Monski

Anonym skriver:

Godaften , jeg skriver som anonym, fordi min søn og datter har valgt, at de vil holde en monster fest for deres kammerater , og nogle af deres forældre er her på baby.dk.

det skal jo være overraskelse. Jeg har et billedet fra nettet, af nogle monster (de der var et hit i 90erne)  men hvad hedder de? Og kan man stadig købte noget tilsvarende?

Jeg er ikke helt sikker, men var det måske dem der hed jojo's? 

Anmeld Citér

1. marts 2017

esioul

Anonym skriver:

Draco heats (det er sikkert stavet forkert) :-)

Anmeld Citér

1. marts 2017

Soonmom

Jojos eller gogos (:

Anmeld Citér

1. marts 2017

HvidSne

Muligvis Dracco Heads?

Anmeld Citér

1. marts 2017

Guldlok88

Håber det kan bruges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. marts 2017

TNBC

Anonym skriver:

Jojos og de bliver solgt på dba��

Anmeld Citér

2. marts 2017

Anonym trådstarter

Rigtig mange tak for jeres hjælp, jeg må lige på den blå avis og lurer efter dem 

Anmeld Citér

2. marts 2017

B&J

esioul skriver:

Draco heats (det er sikkert stavet forkert) :-)

Jeg tænkte hele aften igår jeg havde dem nemlig selv som barn det er nemligdraco heats også lom jojo bagefter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.