Kranio sakral terapi, erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2017

Abracadabra

sne190810 skriver:

Jamen, hvis du kender nogle som jeg ikke allerede har været forbi, så kom med dem :-) 

Jeg har 3 andre større børn i hjemmet, så vil ikke sige jeg er på udebane ift børn og søvn, men med den mindste på 1 år, er jeg desperat og søger ud over min egen horisont. 

Ellers tak for dit input :-)

Tjah, jeg ryddede hylden på biblioteket for alt, der beskæftigede sig med børn og søvn... Jeg kunne bedst lide 'børns søvn - alt du skal vide, men var for træt til at spørge om'.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2017

AnoMom

sne190810 skriver:

Jordemoderhuset i Stenosgade, Vesterbro? 

Ja. Der fik min søn det 

Anmeld Citér

1. marts 2017

FrkC

sne190810 skriver:

Jeg er også bange for, det bare er hokus pokus. 

Men er snart villig til at prøve det meste. 

Vi havde til gengæld fantastisk effekt af kiropraktor .. efter første gang kunne vi se en forskel - efter 6 gange havde vi en helt anden søn :) Her var problemet så ikke søvn men kolikagtige skrigeture i flere timer dagligt ..  

Anmeld Citér

1. marts 2017

Abracadabra

De fleste former for kolik går jo mirakuløst over i 3 mdrs alderen, hvor mange forældre har tilkøbt homøopati, kiropraktik, kraniosakralterapi, krystalhealing mm. Den behandler, som er heldig at komme til i lige præcis den alder (eller som fastholder forældrene i et forløb til 4 mdrs alderen) får derfor et godt ry i lokalområdet: Han helbredte min søn for skrigeture!

Sandheden er, at kolik går over af sig selv - men er en GULDGRUBE for alternative behandlere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.