Kranio sakral terapi, erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.036 visninger
13 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2017

sne190810

Jeg kunne godt tænke mig, at prøve en kraniosakral behandler til min datter. 

Kan du anbefale nogen, gerne i hovedstadsområdet (allerhelst København), da jeg syntes det er lidt svært at finde rundt i, og nogle virker mere troværdige end andre på de forskellige hjemmesider. 

Og ellers så har i gode erfaringer med sakralterapi?? Min datter sover elendigt, og jeg er villig til at gøre alt hvis det bare kan give hende lidt ro og bedre søvn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

(august)

Kan kun anbefale det, det er fantastisk. 

Kender ingen i Kbh. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

FrkC

Her hjalp det desværre ikke en dyt, men har flere veninder hvis børn har haft gavn af det :) Kommer fra Nordvestjylland, så kender ikke nogen i dit område ;) 

Anmeld Citér

28. februar 2017

A-1995

Vi prøvede det på min søn på knap 3 her for et par uger siden. Han syntes det var dejligt men det havde slet ingen effekt, og 80% af tiden var faktisk bare snak om hans hverdag, trivsel, opdragelse osv, hvor jeg følte at hun blandede sig alt for meget og gik langt over grænsen for hvad jeg syntes hun skulle spørge om. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

sne190810 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at prøve en kraniosakral behandler til min datter. 

Kan du anbefale nogen, gerne i hovedstadsområdet (allerhelst København), da jeg syntes det er lidt svært at finde rundt i, og nogle virker mere troværdige end andre på de forskellige hjemmesider. 

Og ellers så har i gode erfaringer med sakralterapi?? Min datter sover elendigt, og jeg er villig til at gøre alt hvis det bare kan give hende lidt ro og bedre søvn. 

Jeg var hos en inde i jordmoderhuset med min søn da han var spæd fordi han havde kolik og sov ufatteligt dårligt. 

Hun var smadder sød og imødekommende. Og kunne mærke at tobias nød det og slappede af. Men det hjalp intet bagefter for at være ærlig

Anmeld Citér

28. februar 2017

Abracadabra

Der er ingen dokumenteret effekt af kraniosakralterapi på søvnforstyrrelser. Så dem, der lover dig en effekt, lyver for at få dine penge. 

Hvad med i stedet at læse nogle af de mange gode bøger om børn og søvn, som du kan låne ganske GRATIS på biblioteket eller på ereolen?

Anmeld Citér

28. februar 2017

Malene76

Jeg er total fan af kranio sekral massage. Vi var afsted med vores søn da han var godt 3 mdr. og det viste sig at han var skæv i nakken og i bækkenet. Han fik 4 behandlinger og det hjalp ubeskrivelig meget. Hans gråd blev væsentlig mindre og han sov betragtelig bedre. 

Er fra Midtjylland så kender ingen på Sjælland. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

1. marts 2017

sne190810

Abracadabra skriver:

Der er ingen dokumenteret effekt af kraniosakralterapi på søvnforstyrrelser. Så dem, der lover dig en effekt, lyver for at få dine penge. 

Hvad med i stedet at læse nogle af de mange gode bøger om børn og søvn, som du kan låne ganske GRATIS på biblioteket eller på ereolen?

Jamen, hvis du kender nogle som jeg ikke allerede har været forbi, så kom med dem :-) 

Jeg har 3 andre større børn i hjemmet, så vil ikke sige jeg er på udebane ift børn og søvn, men med den mindste på 1 år, er jeg desperat og søger ud over min egen horisont. 

Ellers tak for dit input :-)

Anmeld Citér

1. marts 2017

sne190810

FrkC skriver:

Her hjalp det desværre ikke en dyt, men har flere veninder hvis børn har haft gavn af det :) Kommer fra Nordvestjylland, så kender ikke nogen i dit område ;) 

Jeg er også bange for, det bare er hokus pokus. 

Men er snart villig til at prøve det meste. 

Anmeld Citér

1. marts 2017

sne190810

AnoMom skriver:

Jeg var hos en inde i jordmoderhuset med min søn da han var spæd fordi han havde kolik og sov ufatteligt dårligt. 

Hun var smadder sød og imødekommende. Og kunne mærke at tobias nød det og slappede af. Men det hjalp intet bagefter for at være ærlig

Jordemoderhuset i Stenosgade, Vesterbro? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.