Nægter at have dyne på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2017

Carina:-)

Her sover den yngste med ren uld dragter og det gør han ikke fryser,

Med strømper og sko på kunne jeg forestille mig han har rigtig varme fødder og det forplanter sig til hele kroppen.

Man kender selv følelsen af at fryse og så ta varme sokker på så er man varm igen

Så uld på kroppen så han ikke bliver afkølet og evt skrue op for temp i værelset.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

AnoMom

SDD skriver:

Må jeg spørge hvorfor han har den på? 

Har du et badevandstermometer kan den også bare ligge et sted i rummet. 

Ja det må du da. Spørg løs :-). Han er født med klumpfod på venstre fod. Så hsn hsr været gipset 6 gange og fået en archillesenen operation indenfor hans første 8 leveuger. Nu skal han sove med den skinne for at holde foden på plads indtil knoglerne er modne i omkring 4 års alderen :-)

næh det var jeg aldrig brugt. Jeg har altid brugt min albue til at måle badevand :-)

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

Carina:-) skriver:

Her sover den yngste med ren uld dragter og det gør han ikke fryser,

Med strømper og sko på kunne jeg forestille mig han har rigtig varme fødder og det forplanter sig til hele kroppen.

Man kender selv følelsen af at fryse og så ta varme sokker på så er man varm igen

Så uld på kroppen så han ikke bliver afkølet og evt skrue op for temp i værelset.

Har prøvet uld dragter. Men han har stadig været kold i nakken og på benene. 

Man skulle tro fødderne var varme med sko og strømper. Men det er ikke tilfældet. Han har meget kolde tæer. 

Skruer jeg mere op så kamp sveder jeg selv. Min seng står klods op af radiatoren og har ikk mulighed for at flytte rundt. 

Men som nævnt tidligere så vil jeg prøve at give ham en uldbody under natdragten og se om det ikke kan hjælpe :-)

Anmeld Citér

28. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
AnoMom skriver:

Ja det må du da. Spørg løs :-). Han er født med klumpfod på venstre fod. Så hsn hsr været gipset 6 gange og fået en archillesenen operation indenfor hans første 8 leveuger. Nu skal han sove med den skinne for at holde foden på plads indtil knoglerne er modne i omkring 4 års alderen :-)

næh det var jeg aldrig brugt. Jeg har altid brugt min albue til at måle badevand :-)

Sikke en start på livet han har fået 

så tror jeg det vil være bedst ikke at kæmpe mere med dynen men bare sørge for god varm rumtemperatur og så lade ham sove uden

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

SDD skriver:

Sikke en start på livet han har fået 

så tror jeg det vil være bedst ikke at kæmpe mere med dynen men bare sørge for god varm rumtemperatur og så lade ham sove uden

Det har været en hård omgang ja. Men han kender jo ikke til andet og eftersom at han er min første så gør jeg heller ikke. Det er bare faldet helt naturligt :-) 

d 6/3 bliver der faktisk vist noget om det programmet holder dk i live på TV2. :-)

jeg prøver med uldbody under natdragten og ser om det ikke gør en forskel. Og så tænker jeg måske at jeg kan købe nogle store uldstrømper og klippe hul til skinnen så den kan komme udover skoen. Det kan måske også hjælpe :-)

Anmeld Citér

28. februar 2017

FruStolpe

Jeg ville gi uld body og uld leggins på. Og hvis han behøver mere, så en pyjamas bluse udenpå. 

Vores mindste på snart 3 har aldrig sovet med dyne. Hun har pyjamas og sokker på og en rumtempratur på ca 22 grader. 

-og så lige en  til dig for det du går igennem med din søn, jeg ved fra en veninde hvor hårdt et forløb det er. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

FruStolpe skriver:

Jeg ville gi uld body og uld leggins på. Og hvis han behøver mere, så en pyjamas bluse udenpå. 

Vores mindste på snart 3 har aldrig sovet med dyne. Hun har pyjamas og sokker på og en rumtempratur på ca 22 grader. 

-og så lige en  til dig for det du går igennem med din søn, jeg ved fra en veninde hvor hårdt et forløb det er. 

Det må jeg prøve er lidt træt af alt det forkølelse må jeg indrømme. Og så det samtidig synd hvis han fryser jo. 

Tak skal du ha. Det var sødt skrevet :-)

Anmeld Citér

28. februar 2017

2721

AnoMom skriver:

Nogen gode råd til hvordan jeg holder min søn varm om natten? 

Han nægter at have dyne på, giver jeg ham den på efter han er faldet i søvn så vågner han i løbet af 5 min og skriger indtil den fjernes igen. 

Det at han sover uden dyne resulterer i at han bliver kold og forkølet hele tiden. 

Han sover med et lille molo tæppe men det sparker han af lige så hurtigt som han får det på. 

Nogle råd? Sovepose er ikk en mulighed 

Klær varmer på

Anmeld Citér

28. februar 2017

ønskebørn74

AnoMom skriver:

Nogen gode råd til hvordan jeg holder min søn varm om natten? 

Han nægter at have dyne på, giver jeg ham den på efter han er faldet i søvn så vågner han i løbet af 5 min og skriger indtil den fjernes igen. 

Det at han sover uden dyne resulterer i at han bliver kold og forkølet hele tiden. 

Han sover med et lille molo tæppe men det sparker han af lige så hurtigt som han får det på. 

Nogle råd? Sovepose er ikk en mulighed 

Hvad med en blød lækker fleecedragt?

Anmeld Citér

28. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Vi havde samme problem vores datter lå så med skinne ved hofterne så hun lå som en frø og vi købe en hel uld dragt fra joha den koster alligevel 200kr man kunne så folde den i fødderne så de osse blev holdt varme men ved ikke om den kan være i de sko han har på 

Men det hjalp min datter meget hun var osse konstant forkølet og kold og så havde vi en god  temperatur i rummet det dur ikke der er for koldt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.