Rugbrøds-røv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Mikkelmusen

Ja undskyld udtrykket, men jeg er træt af det...
De dage Filuca spiser rugbrød (når hun gider), er der morgenen efter gevinst. 1-2 gange skider hun næsten rugbrød i skiver... Aj måske ikke, men det sidder som fnuller over hele røven og er ikke til at vaske væk. Det sidder ikke fast, men det ruller bare rundt på røven hvis i forstår, og halvdelen af det der kommer af ryger ned på puslepuden. Jeg har så lagt et knap så pænt dynebetræk udover så det ikke går ud over den ellers fine hvide/lyserøde puslepude.

Hvordan undgår jeg det her rugbrøds-røv?
Jeg har skiftet mærke flere gange og det er hver gang. Det er næsten som om at det ikke er fordøjet?

Er det helt normalt eller hvad? Har nogen af jer samme problem og hvad gør i?

Jeg har prøvet med vat og det hjalp ikke meget. Det tager nok 10 min hver gang. Idag faldt hun sgu i søvn fordi det tog så lang tid...

Hjælp mig tøser

Christina - MEGA træt af rugbrøds-røv

ps. det skal lige siges at øllebrød lavet på pulver har nøjagtig samme effekt... :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

Loggidut

ha ha, ja det kender jeg godt, men jeg har da aldrig lagt mærke til i hvad forbindelse det var....det er ca 1 ble her om dagen der ser sådan ud....og de der fnuller af lort er bare over alt...det kan minde om skallerne fra kerner...og de er bare ikke til at fjerne...jeg bruger vådservietter til dem, men jeg skal lige understå mig i at tørre bagdelen over to gange med samme klud...så ryger skallerne tilbage på røven hvor de startede med at være...så ja jeg kender det godt...og det er et herre svineri...det sjove er så at jeg ikke syntes de der kerne-lorte lugter så slemt som de andre lorte hun laver...lol...hvad fanden er det her for et emne....!8D det lyder da helt forkert at skrive om!

Anmeld

9. april 2008

Tikki

HA HA HA 8D hvor godt - en fed beskrivelse af ungernes lort...ha ha. Vil bare sige, at her er også skaller over det hele og en god lind afføring efter rugbrød :D flere gange om dagen

Anmeld

9. april 2008

linemus

Ha ha ha!!! Det må være dagens indlæg :D Rugbrøds-røv, et ord der burde stå i ordbogen, for det er jo lige det, det er! Jeg tror desværre ikke der er andet at gøre ved det end tørre tørre tørre.

Knus Line ;)

Anmeld

9. april 2008

Mikkelmusen

Ja det burde sgu stå der.

Tak tøser for jeres svar... Øv at der ikke var nogen løsning... Andet end vådservietter.. Så det må jeg forsøge, Loggi...
:D

Anmeld

9. april 2008

linemus

Ha ha - jeg har lige opdaget, at jeg havde læst overskriften som "Rugbrøds-vrøvl"... Trætte øjne...

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

bruger du alm bondebrød uden kerner??

ude på puslepuden kan du ligge en stof ble under hver gang du skifter. de er da lige til at koge, og så kan man få de sidste rugbrødsrester med dn tørre ble...

ved ikke om man kan undgå rugbrødsrøv helt!!! det tror jeg ikke.... jo undgå rugbrød, men det var da synd

Anmeld

11. april 2008

Mikkelmusen

jeps uden kerner.

Ja det kunne jeg selvfølgelig.

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

det gjorde vi ALTID ved xander, der havde vi puslebordet fyldt med stof bleer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.