Barnevogn nødvendig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det kommer meget an på hvordan I lever.

Baby må højest side i autostolen i højest 25 min ca af gangen. Så den skal i reglen kun bruges i bilen netop fra a til b. 

Hvorimod barnevognen kan bruges til transport samt den kan bruges til lur hjemme. 

hvis man tager i centeret med baby er den også god for der kan baby ligge godt og fladt. Ellers skal i jo tage baby op af autostolen og bære rundt på ham/hende. 

Man kan self også tage en kundevogn og placere en babynest med bund i. Eller en lift fx. 

Men Det har bestemt gjort vores liv nemmere at have en barnevogn. 

Det er også hyggeligt at gå ture med baby. 

Vi gik meget ud og handlede med barnevognen i stedet for at bruge bilen. Så kunne varerne ligge nedenunder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

L-Mortil3

Det er nok som man ser på det.

Nu vikler vi meget, og har viklet alle børn, jeg har først haft brug for barnevogn da de var 1 år+ til dagpleje, ellers har vikler og så en klapvogn ved et års tid været så fint :-)

Anmeld Citér

21. februar 2017

Aristocats

Vi bruger næsten ikke vores barnevogn. Både min mand og jeg bærer udelukkende vores baby i vikler og intet andet. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

SPJ85

Vi har aldrig haft barnevogn og har aldrig savnet det. Lille sover i vikle/bæresele eller i seng (nu kun i seng).Da jeg fortalte det til folk inden jeg fødte synes de jeg var virkelig mærkelig, og var sikker på at vi ville fortryde Det har vi ikke gjort, jeg har nydt at have mit barn helt tæt og slippe for at skulle have sådan et skrummel med. Så hver sin smag 

Anmeld Citér

21. februar 2017

et-ønske

Jeg ville for alt i verden ikke have undværet en barnevogn! Jeg havde nær sagt at det for os har været mere vigtigt end alt muligt andet babyudstyr  

Anmeld Citér

21. februar 2017

Christabelle

Jeg ville ikke have kunne undvære barnevogn til min datter

Anmeld Citér

21. februar 2017

modesty

Estela skriver:

Vi venter en baby om 3 uger og har købt en masse udstyr og

det fylder voldsomt meget !!!

Men behøver man en barnevogn, hvis man har en autostol såsom

Cybex, hvor babyen næsten kan ligge fladt og hvis man samtidig

bruger en bæresele noget af tiden.

Ja. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Frk.S

Jeg ville nødig have undværet vores barnevogn. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

lineog4

Er man til vikler i alle afskygninger, kan man måske vente med at tænke over barnevogn til man ser om man for et barn der har samme ide som mor og far (har haft er barn der hader vikler af er godt hjerte og i der hele tager ville have fred og minus krops kontakt når han skulle sove, der ville det have været "mishandling" at kræve vikle og barnevognen var helt fantastisk). 

For mig har barnevognen til de små søskende været guld, for der første fordi den ene ikke ville i arme, vikle eller andet når han skulle sove, han elskede sin barnevogn og fandt ro i den. Og med den sidste som sagtens kunne have sover i vikle konstant, ja der havde jeg bare også en på 2 som også nød at komme op til mor en gang imellem og så var det fint at have barnevognen.

med den første var barnevognen det bedste fordi jeg kunne have alle tingene inde jeg fik rundt med hende i armene 

autostolen kan ikke erstatte barnevognen som sovested. Men hvis I er hjemme til alle sovestunder så kan I sagtens undvære barnevognen og den lille trold kan sove inden for. Men så er I jo en lille smule låst fast 

for mig vil jeg sige barnevognen var den af alle tingene jeg nødigst have undværet, heller ikke kunne køre bil end ikke at kunne komme rundt, gå en lang tur, opleve noget, nyde når solen endelig skinnede osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.