Jeg har tidligere skrevet herinde og har igen brug for noget sparring.
Mine forældre og mine søskende valgte mig fra, med mindre jeg skulle være som de ønskede. Jeg fik et knæk for lidt over et år siden og har kæmpet mig op, imens modarbejdede familien og valgte derefter at skubbe mig ud i kulden, imens mine søskende kan få alt den hjælp de behøver.
Jeg skulle bare tage mig sammen og være som de forventede ellers var jeg ikke velkommen. Jeg prøvede at række hånden ud men blev afvist. Jeg valgte derfor at nu var det slut og at jeg ikke ville gå oå kompromis med mig selv. Det har været den bedste beslutning nogensinde og fortryder det ikke
det har virkelig gjort meget at gøre mig fri af de svigt jeg har oplevet ig den behandling jeg generelt har fået. Flere siger jeg virkelig er blomstret op og at jeg har fået det meget bedre og mærker det selv. Det er en lettelse
men det er en meget ambivalent underlig følelse ikke at se dem, for indimellem spørger familie ind til dem eller spørger om noget og skal forsvare jeg ikke ville finde mig i mere. Det nager og frygter ind imellem at møde dem ude i offentligt rum.
Ved sket ikke hvordan jeg skal reagere eller forholde mig.
Hvordan bliver jeg forenelig med disse ting. Jeg har mange gange mærket efter og kan mærke jeg ikke ønsker kontakt, ikke ønsker at skulle lave om på mig selv og aldrig være god nok.
Jeg er også i tvivl hvirdan jeg skal gøre fremad, ungerne spørger af og til efter dem, eller nævner dem når vi kører i nærheden. De ville gerne se børnene men det fungerer ikke da min mor konstant prikkede til min mand omkring det og jeg kan ikke bruge tiden på at de blev ved at spøge, det var for sårende og destruktivt og efter de løj og gik bag om ryggen på mig, omkring et af børnenes besøg, fik jeg nok. Indtil videre har vi bare ikke snakket om det, og ellers har vi bare sagt at de har travlt. Tænker det vel må glide ud i sandet til sidst, de har 2 sæt andre bedsteforældre som vil os og børnene det bedste, så vi mangler ikke noget og min mor har aldrig været ret synlig, desværre. Det valgte hun selv
det er hårdt at familien svigter, men det føles skønt at stå op for mig selv og føler det er stærkt gjort selvom det i starten ikke var nemt. Savner dem ikke