Hjælp - flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2017

heaven

Rockertand skriver:

Avent og MAM passer sammen, vi har brugt dem sammen.

Weeeee så muligheden er der.... tak.... var det aventsut på mamflaske?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Rockertand

heaven skriver:

Weeeee så muligheden er der.... tak.... var det aventsut på mamflaske?

Begge kombinationer (dog 3-4 år siden).

Anmeld Citér

19. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
heaven skriver:

Nååååå????��

Spændende.... har du erfaring med aventsutter ift mam?

Her duede avent ikke, det var noget værre gris, med mme udover det hele.. Jeg lånte så en mam sut og satte på aventflasken og det var en klar forbedring. Og så gik vi helt over til mam flasker og pludselig kunne hun spise en hel flaske uden at spilde

Anmeld Citér

20. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Det kommer an på hvilken avent flasker du vil bruge for dem med anti kolik i suttehovedet passer ikke på almindelige mam flasker 

Her var vi klart for mam flasker til vores nr 1 

Men de duede over hovedet ikke til nr 2 hun fik dem osse suttet flade og spiste forkert på dem så der brugte vi avent med anti kolik funktion i og de var helt perfekte til hende 

Anmeld Citér

20. februar 2017

heaven

anna111 skriver:

Det kommer an på hvilken avent flasker du vil bruge for dem med anti kolik i suttehovedet passer ikke på almindelige mam flasker 

Her var vi klart for mam flasker til vores nr 1 

Men de duede over hovedet ikke til nr 2 hun fik dem osse suttet flade og spiste forkert på dem så der brugte vi avent med anti kolik funktion i og de var helt perfekte til hende 

Jeg vil sætte aventsut på mamflaske?

Anmeld Citér

20. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111
heaven skriver:

Jeg vil sætte aventsut på mamflaske?

Forstod jeg godt 

Og vil tro på de almindelige avent flasker vil du godt kunne tage suttehovedet og sætte på mam flaskerne 

Men de fleste advent sutte hoveder er lavet med anti kolik i selve suttehovedet hvilket gør dem meget større ind mam sutte hoveder og derfor vil du ikke kunne sætte dem på flasken heller ikke bytte hele toppen ud 

Anmeld Citér

20. februar 2017

heaven

anna111 skriver:

Forstod jeg godt 

Og vil tro på de almindelige avent flasker vil du godt kunne tage suttehovedet og sætte på mam flaskerne 

Men de fleste advent sutte hoveder er lavet med anti kolik i selve suttehovedet hvilket gør dem meget større ind mam sutte hoveder og derfor vil du ikke kunne sætte dem på flasken heller ikke bytte hele toppen ud 

Uuuuhhhhh...... jeg må se hvad jeg finder ud af.... tak for indput

Anmeld Citér

20. februar 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg vil bestemt tro, du skal prøve MAM flaskesutter str 2 eller 3, når han er 6,5 mdr. Han har så stor sugekraft, at han kan sutte dem helt flade, hvis hullet er for lille. 

Hvis det ikke virker, så mener jeg godt, man kan bruge Avent Classic i MAM flasker. Du kan ikke bruge Avent Natural. 

Anmeld Citér

20. februar 2017

heaven

Lea2787 skriver:

Jeg vil bestemt tro, du skal prøve MAM flaskesutter str 2 eller 3, når han er 6,5 mdr. Han har så stor sugekraft, at han kan sutte dem helt flade, hvis hullet er for lille. 

Hvis det ikke virker, så mener jeg godt, man kan bruge Avent Classic i MAM flasker. Du kan ikke bruge Avent Natural. 

Hehe..... han er 6,5 uger.... ikke mdr...

Anmeld Citér

20. februar 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Lea2787 skriver:

Forsøgte lige; vi har alle mulige slags herhjemme..  Avent Classic passer fint og holder også tæt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.